Ev sahipleri soyguncudan ala olan şehir. Öğrenciler için son çağrı yurtları tercih edin lan. Ciddiyim bak. Silkmeye yer arayan bir halkı var. Bari kira konusunda silkmesinler sizi.
lanet olası şehirdir. kiralık apart ve kiralık daire fiyatları çok uçmuştur. köpek bağlasan durmayacak olan yere adamlar 600 700 liradan aşağı istemiyor. eli yüzü düzgün orta hallice yerler 1000 ila 1200 lira arası. hakikaten düzgünler de 1500 den açıyor kapılarını. ha bir de ev buluyorsunuz zorla. sonra ev sahibi evli değilseniz veremem diyor. iki kaşık suda boğma bu insanı gel de.
hava durumlarında dün ve bugünün sağanak yağışlı gösterildiği lakin tek bir damla yağmurun düşmediği il. Bugünlerde hakaten tozu kızı horozu triosunun tozu ayağınds gayet başarılı ayrıca. Her sokak arasında inşaat olması. Garip ne idüğü belirsiz köstebek yuvası misali yol yapım çalışmaları. Yağmur umuttu belkide bu şehir için. Bakkal hüseyin abi yağmur yağcak diolla diyordu. Karşı komşu fatma teyze yağmur yağacak doğru mu diyordu. Sanki ben yağacsk desem yağacakmış gibi. Soğanları pembeleştirecek bir asfalt sıcağıyla bütünleşen insanların beyni adeta ısınmış bir bir asus adaptörü gibi.
aklıma fenerbahçemizin başına gelen 2006 denizli faciasını getirdiği için gıcık olduğum, o zamandan beri bir türlü sevemediğim güzide bir ege şehrimiz.
insanları çok cana yakın ve yardımsever olan bir ege şehri. sokakta ilk defa konuştuğunuz biri sizi sönceden tanıyo izlenimi bırakabilir. bu da gayet doğaldır
memleketimdir.
kendisi gibi insanı da güzel şehir.
yeşiliyle, havasıyla, kentleşmesiyle sevdiğim şehir.
en fazla 5-6 katlı binalar vardır ki gökyüzü çok güzel görünür.
iki adım ötenizde piknik yapabilir, akşam çayınızı içebilirsiniz.
meyve, sebze; en taze, en ucuzudur.
severim ben memleketimi.
adı denizli olup denizi olmasada.
benim için kürkçü dükkanı. ilk defa küçükken gelmiştim hayal meyal hatırlıyorum, ardından lisede bi uğradım sonra üniversite hayatım burada geçti tam okul bitti iş hayatı başladı ayrılıyorum senden dedim, bir süre uzak kaldım ama döndüm dolaştım ama gene geldim. başlarda nefret etsem de sonradan gizlice sevmeye başladım. istemsiz de olsa beni buraya çeken birşeyler var. şehir olarak çok sıkıcı, çok monoton insanının sevilecek tarafı az ama seviyorum bu sıkıcı kenti. bir de 1 sene içinde ev kiralarına napmışlar lan öyle bu artış hiç hayra alamet değil.
memleketim. insanları harici her şeyini sevdiğim güzel şehir. tüm çocukluğum ve lise hayatım burada geçti. bazen özlüyorum hatta gitmek istiyorum ama insanları aklıma geliyor. keşke çok daha kaliteli yaşayanlarına sahip olsaydı, farklı olanı dışlamasalardı. onun haricinde meşhur pamukkalesi eskiden baya kötüydü ama şimdi baya güzel olmuş. artık baya turist geliyor. önceden ruslar gelmezdi, onlar bile akın akın gelir olmuş.