Bana güzel şeyler hatırlatmayan şehir. En son geçen sene yılbaşında koşa koşa gidip ağlaya ağlaya geri dönmüştüm. O karda kıyamette o yollara düşecek deliydim herhalde.
Bir de dönmek için bilet almaya gittiğimde ordaki kızla aramdaki diyalog var ki akıllara ziyan.
-Buyrun efendim, nereye gitmek istiyorsunuz?
-Denizli'ye.
-(şaşkın bir halde) şeyyy efendim zaten Denizli'desiniz şu an.
-(ben daha şaşkın) O zaman konya olsun.
zafer gazozuyla niğde gazozuna bile fark attırmıştır.
pamukkale'nin içine sıçılmış da olsa ilerde yaşamak istediğim şehirlerden biri. antalya 2 saat, fethiye 2 saat, bodrum 3 saat. izmir 2 saat. istanbul da uçakla 50 dk eheh, daha nolsun.
Çınar meydanı eskiden en uğrak yerdi. "Çınar'a çıkmak" diye özel bir durum vardı. Kızlar en güzel cicilerini giyerler, erkeler aynaya bir kere daha bakarak evden çıkarlardı. Şimdi çınar yerine Forum-Çalık aldı. Çınar trafiğe de kapatılınca hepten gitti.
yükselen rezidansların olduğu şehir. enteresan şeyler oluyor. şehir resmen sanayileşiyor. ya da belki de zaten sanayi şehriydi ama kendini tam olarak yeni yeni buluyor.
yatırım yapılabilir, orta vadede kazandırır.
terminali gerçekten güzel , temiz ve düzenli olan şehir. gerçekten tebrik edilesi. lakin Özdilek küçük bir şube açsaymış keşke içine. malumunuz havludur , peştemaldir , dokumadır falan denizli den hediye götürülebilinecek şeyler.
Askerliğimi yaptığım şehir. Domuzlu, tonuzlu, Denizli vs. kronolojik isim geçmişi olduğu söylenilen şehir. 11. Motorlu piyade Tugayının, servergazi devlet hastanesinin olduğu şehirdir. Pamukkale'ye mutlaka gidilmeli vakit kalırsa karahayıt kırmızı su mevzusuna da bir uğranmalı.