"havasi insani gibidir. Yanar döner." Bunu ben demiyorum. Zira ben denizliyi de insanini da seviyorum. Halki boyle diyor. Uzun bir suredir Bu sehirde yasiyorum. Gecen gun 11 kisilik iki takim cikarip futbol maci organize etmeye calistim ki hava gayet iyiydi. Ogleden sonra 2 gibi "abi kafayi mi yedin bu havada firtinada yagmurda disarda mac mi yapilir" sitemleri uzerine daha kisitli bir kadro ile futsal macina devsirdim organizasyonu ve fakat bu sefer de bu guzel aksamda bizi salona tiktin diye elestiriler aldim. Hulasa gunluk degil saatlik programlar yaptiran havasi guzel ve fakat yanar doner insani cevval bir sehir denizli.
32 yaşındaki bar işletmecisi Taner Çokkuşun, evinin önünde lüks otomobilinden indiği sırada kimliği belirsiz kişi veya kişiler tarafından uğradığı silahlı saldırı sonucu öldürüldüğü kent.
Memleketim benim, valla denizli kebabı yiyipte bir daha gelmem diyeni görmedim, + kişi başına 5 kız falan düşüyor derler eskiden beri, fazla gezilcek görülcek yeri yok altınızda araba varsa bi günde pamukkale dahil heryerini gezersiniz, abartmayın o kadar da yobaz değildir denizlimiz.
cuma gününe kadar kalacağım şehir. yarın dolaşıp bakacağım nasıl bir yer diye. antalyadan gelişte kar ile karşıladı beni merkeze doğru kar mar yok. şimdilik bu kadar stop.
Üniversite için 2 yıl kadar dayanabildiğim şehir. Sonra defolup gittim bu şehirden. Buranın halkının istanbul kompleksi var ne yazık ki. Hep istanbul gibi olmaya çalışıyorlar. Bir de yolda giderken otomobille hızlı gidiyorlar ki çarparsa çekmesin de hemen ölsün diye.