Hacı şerife uğra dondurmalı irmik helvası ye. Ordan sallan aşağı çınara doğru bez bebek müzesi var bir dolaş ama yarın resmi tatil belki kapalıdır.
Güzel yer denizli. Çivril de milli park, acıpayam da kanyon var aracım varsa oraları görebilirsin.
Ama çivrile giderken dikkat et yol ip gibi çok sıkıcı, direksiyonda uyutur.
Bir talihsizlik sonucu yolumun düştüğü mecburiyetten 2 aydır yaşadığım ama sakinliğiyle, insanıyla giderek daha çok sevdiğim şehir. Yaşanır lan burada.
bir zamanlar takıntılı derecede bağlı olduğum, hep gitmek isteyip bir türlü gidemediğim, özlemimi gidermek için sürekli google haritalar'dan sokaklarını gezdiğim güzide şehir.
işin ilginci denizli'de hiç yaşamadım. sadece birkaç kere gidip geldim ve gittiğimde de arkadaş evinde kaldığım zaman hariç çok fazla kalamadım. ama her gittiğimde birçok güzel anı yaşadım ve bunlar da şehri benim için daha güzel yaptı.