cariyelerim dizilmiş önüme, oyun oynuyorlar güle güle, o piti piti yapıyorum sessizce, lucky olanını seveceğim bu gece...
ardından bir puro yakarım umarsızca, daldım mı bide derin bir uykuya? alır bütün yorgunluğumu 65.000$ lık yatağım. my name ise cool adam, başka ne olacaktı ki ya?
you try to be cool, you look like a fool* to me diyerek avril lavigne ablamız en güzel ayarı vermiştir coolcuklara zaten. cool adama esen rüzgarda saçlarını savururken fool olduğunu hatırlatmak dalgasını söndürecektir.*
(bkz: bu ne lan)
ayrıca zenginsen zenginsindir. bana göre önemli bir şey değildir zenginlik. sürekli her entry de belirtmeye ne gerek var. bu sözlükte emin ol senden çok daha zengin yazarlar vardır. ama onlar paranın kulu köğeği olmadıklarından ve parayla adamlık olmadığını bildiklerinden sürekli belirtmek gereği duymazlar. kendilerinin reklamını yapıcaklarsada bunda zenginim gibi basit özellikleri belirtmek yerine kişiliklerini kültürlerini belirterek yaparlar.
sözün özü kişilik bozukluğu.
tanım: çok üzülüyorum ben bu çocuğa.
edit: imla
Her entry sinde ironinin her zaman kendi tarzıyla, tabiri caizse a..ına koyan. Ama (bkz: bu devirde hala ironiden anlamayan mal) lar tarafından olumsuz eleştirilere maruz kalan adam.
bu adam hala gündemde mi? sanırım sorun kendi halinde eğlenen bu adamda değil, mübalağa üstadları sözlük yazarlarında. e bırakın artık salak, aptal, şizoid demeyi. ya da dem vurmayın adamın varlığından. vakt i zamanında şöyle bir öneri sunmuşluğumuz da var, onu da deneyebilirsiniz bak.