(bkz: bu ne lan)
ayrıca zenginsen zenginsindir. bana göre önemli bir şey değildir zenginlik. sürekli her entry de belirtmeye ne gerek var. bu sözlükte emin ol senden çok daha zengin yazarlar vardır. ama onlar paranın kulu köğeği olmadıklarından ve parayla adamlık olmadığını bildiklerinden sürekli belirtmek gereği duymazlar. kendilerinin reklamını yapıcaklarsada bunda zenginim gibi basit özellikleri belirtmek yerine kişiliklerini kültürlerini belirterek yaparlar.
sözün özü kişilik bozukluğu.
tanım: çok üzülüyorum ben bu çocuğa.
edit: imla