evet bu haftada formspring sayfasına yüzlerce soru yağan cool adam, ana sayfasında yayınlamadığı kültürsüz ve şanslı soruları sözlükte gün yüzüne çıkaracak. işte bu haftanın anormalleri;
1. bayramda elini öpsem ne kadar harçlık verirsin sayın cool ve etilerdeki genelevime polis baskını düzenlendi,bir yardım etsen ?
2. cool musun sen olm. cool bakınız halk ağızında ipne, tekerlek, yummuşak.
sözlükteki amacımız hayatın anlamını bulmak olmadığına göre bu adamı da bu kadar sert eleştirmek mantıksız geliyor bana...
sanal alem hacı. herkes istediği kişi olmakta serbest. istediğini söylemekte serbest. adam tabi ki sallıyor. bunu söylemek için üstün zekalı olmak gerekmez. ama güzel yazıyor hakkını vermek lazım. o yüzden okuyup gülüp geçmeli.
geçen gün plazadayım. saat 14:00 da gelebildim anca işyerine. dün geceden ilgilenilmesi gereken bir grup iskandinav arkadaş vardı anca bitti işleri. toplantı varmış tam da o saatte. iyi dedim gireyim bekletmeyeyim adamları. bi baktım cool adam da orda. açtığımız ihale için teklif getirmiş. dedim seninle iş yapsam insan içine çıkamam. demezler mi sonra bana fakir fukarayla küçük esnaflarla iş mi yapılır diye. kovdum bunu odadan. zaten arabasını da bizim garaja sokmamışlar. plazanın bekçisi "benim arabam bile seninkinden daha pahalı lan" demiş buna. dedim ne züğürt insanlar var şu hayatta.
ne biliim ilk aklıma gelenler bunlar oldu. çok zor değil yani. atış serbest naslsa.. ama adam hakkını veriyor arkadaş. severek takip ediyoruz.
esasinda troll gibi görünen bir yazar. kimisi öyle yaftalamis bile. ama su formspring sayfasina filan göz attim. bide arada birkac entrysine denk geldim. esprili adam vesselam. bende amatör stand-up ci bilirdim kendimi. fakat bu para pul mevzusunu iyi kapmis bu sahis.
eveeeet! her pazar olduğu gibi geleneksel formspring anasayfasında yayınlanamayan ama sözlüğe ibret-i alem olsun diye koyulan saçma sorular top bilmem kaç ile karşınızda olan yazar. bu haftanın saçma sapan soruları yine birbirinden ilginç, yine birbirinden ayıp, işte o sorular;
1. sen bot musun?
2. çok paran olduğu halde neden sözlükte yazıyorsun?git g.tüne zenci y.rr.gı sok?
3. cool adam senin gay olduğunla ilgili bazı şeyler duydum gay olduğunu da biliyorum sence gay olduğunu neden biliyorum?
4. herşeyin bir fiyatı olduğunu söylüyorsun senin fiyatın kaç para?
5. sen kesin cok cirkinsin
6. pin up üretim hatası şarkısını sana yazmış diyorlar bitanem doğru mu ?
7. cool adam ben s..........k
işte ülkem gençliğinin soru sorma yeteneği. cool adam iftiharla sundu.
nick altına entry girme gafletinde bulunmamın ardından, diğer yazarlar tarafından eksi yağmuruna tutulup, beni eksi manyağı yapmalarına neden olmuş olan yazardır.*