bu adam hala gündemde mi? sanırım sorun kendi halinde eğlenen bu adamda değil, mübalağa üstadları sözlük yazarlarında. e bırakın artık salak, aptal, şizoid demeyi. ya da dem vurmayın adamın varlığından. vakt i zamanında şöyle bir öneri sunmuşluğumuz da var, onu da deneyebilirsiniz bak.