Üstteki yazar hakkında fikrini söyle başlığında benim için antipatik, hayatsız vs demiş yazar.
Eeee adettendir, yanıt verelim. Kız takıntılı olsam seni sürekli olarak rahatsız ederdim. Geldin, hiçbir şey demedim. Kendi kendine takılıyorsun günlerdir. Ne cahilliğini yüzüne vurduk ne de okuduğunu algılama sorunun olduğunu. Yaz geç işte, seni takmıyorum. Bulaşma işte. Bu kadar zor olmamalı.
Bu arada kitap okuyor musun artık aşko? Bak gerçek anlamda okumaktan bahsediyorum. Okuduğunu anlama kısmı da dahil.
Hiçbir zaman çok iyi, en iyi, en hayatlı en en en olduğumu iddia etmedim ki zaten. Böyle bir iddia ile kendini rezil eden sensin. Öbtüm, iyi sözlükler tatlı kıs.