burger king

entry1740 galeri77
    1445.
  1. hamburgerleri sanki çöplük kokuyo gibi geliyo bana sizce de öylemi ?
    3 ...
  2. 1446.
  3. lastikten daha kötü hamburger yapan fast food restoranı.
    2 ...
  4. 1447.
  5. arbys varken dönüp bakmam bile.
    2 ...
  6. 1448.
  7. son yediğim double king chicken'ının içinden kıkırdağa benzeyen bir şey çıkan burgerci. illa acıktıysanız komagene'ye falan gidin orada etsiz çiğ köfte yiyin.
    1 ...
  8. 1449.
  9. Yemeyin.
    Kalp sağlığınızı düşünüyorsanız.
    Ciddi anlamda tehlike içeren bir ürün.
    Gıda diyemiyorum.
    3 ...
  10. 1450.
  11. Kilo alıyorum diye yemiyorum gözümün önünde kız Whoper yiyor ben ise diyet yemeğimi. Olsun zayıfladıktan sonra yicem.. (Yanlış yazmış olabilirim.)
    1 ...
  12. 1451.
  13. bilmem ne royal adı altında bütün bir danayı 2 tane hamburger ekmeği arasında satmakta olan müessesedir. geçen yol kenarında bir şubesinin tam yanındayken trafik durdu orada bir bey abi vardı o dediğim şeyi ıstırmaya çalışıyordu adama kitlendim kaldım bildiğin. trafik akmaya başlamış farkında değildim hipnotize olmuş gibi adamın o hamburger ile mücadelesini izliyordum arkadaki kornaya başınca hipnozdan çıkabildim.. tövbeler olsun ya aile doyar onunla lan..
    13 ...
  14. 1452.
  15. Değişik bir firmadır . Böyle dememin sebebi ise yaşadığım bazı olaylardır .
    Eve bir keresinde paket servis istedim yanlışlıkla fazladan 6 lı nugget koymuşlar gittim söyledim helal ettiler afiyet olsun dediler .
    Aradan bikaç ay geçti yine yemek söyledim bu kez menüden hamburger çıkmadı amk . Patates var sos var içeçek var hamburger yok aq . Gittim söyledim felan fişte ne varsa tekrar verdiler sağolsunlar .

    Mağduriyet gideriliyor ama neden mağdur ediyorsunuz kardeşim başta ?
    3 ...
  16. 1453.
  17. Eskiden hep sipariş ederdim şimdi edemiyorum normalde yemek sepetinden sipariş ederdim ama bir gün edemedim araştırdım ve en son burger king i aradım onlar da artık sizin bulunduğunuz bölge orman gözüküyor siz galiba bir kulubedesiniz dediler ben şok ben iptal ben vefat...
    0 ...
  18. 1454.
  19. Yaşadığım yerde yakın bir yerde bulunmadığı için gerçekten üzgün olduğum fast food zinciri.
    0 ...
  20. 1455.
  21. Eskiden ağzıma dahi sürmediğim ama öğrencilik hayatımda alıştığım yemek çeşidi.
    2 ...
  22. 1456.
  23. Yanlış adres bile versen yinede siparişi doğru adresi bulup teslim eden yemek firması.
    0 ...
  24. 1457.
  25. içine karmin,aspartam ve çin tuzu gibi katkı maddeleri eklemediğinden hiçbir zaman evde aynısını yapamayacaksın güzel annem,eksik olma.
    6 ...
  26. 1458.
  27. kafam kadar hamburgerler yapmakta olan müessesedir. big steak mı neydi onun adı 3 kat köfte vardı içinde birde bir ailenin doyacağı kadar malzeme..

    hamburger yerken insan eğlenir mi ? eğleniyor sayesinde işte ıstırmaya çalışanlar ıstırmayı başarıp yerken ağzı yüzü yer değiştirenler falan ehehe.
    10 ...
  28. 1459.
  29. Yıllar sonra çocuğum olduğunda onu böyle bir yerden haberdar etmemeyi düşünüyorum.
    5 ...
  30. 1460.
  31. Anasının ammı afedersiniz.
    Whooper menüsünü 18 lira yapmış.
    1 ...
  32. 1461.
  33. siparişe tuz koymayan fastfoodcu.
    0 ...
  34. 1462.
  35. etleri bidiiğimiz kayıştır öyle kötüdür, patatesi desen onuda beğenmiyorum kolası desen herkeste farklılık olabileceğini düşünsemde pepsi dir ve çok kötür.
    1 ...
  36. 1463.
  37. Böyle yerlerden yemek yiyorsanız mideniz çöplüğe dönmüştür.
    5 ...
  38. 1464.
  39. hamburgerci mükerrem'in gönlümü fethedip gitmemi bırakmamı sağladığı fast food restaurantı. ayrıca patatesleri her zaman olduğu gibi rezil.
    0 ...
  40. 1465.
  41. Pek sevmedigim biyer olmasına rağmen is çıkışı yolumun ustu olduğu için üşengeçlikten haftada 3 defa gittiğim mekan..sarımsaklı mayonezi dışında hoşuma giden bişeyleri yok
    1 ...
  42. 1466.
  43. Çin'deki yapilanmasinda tonla fetöcüye iş imkani saglamis olan firmadir.
    0 ...
  44. 1467.
  45. Her restoranında ürünler birbirinden farklıdır ve her aldığınız üründe en az bir tane falso mutlaka bulunur.

    Ya eti yakarlar ya aldığınız menünün ekmeğini başka koyarlar, kola da asit olmama olasılığı oldukça yüksektir. Sos, tuz gibi şeyleri hepsini teker teker istemen gerekir yanında fiks olması gerektiği halde.
    Sarimsakli mayonez veya mayonez bitmiştir ikisini ketçap koyarlar ranch sos koymasını soylersin para ister sanki mayonezin bitmesi benim sorunummuş gibi. 5 kişilik işin oldugu yerde 3 kişi çalışır, paket servisleri asla olması gerektiği gibi gelmez, gelmediği gibi de menü başına 3 lira civarı para alınır.

    Hayatımda gördüğüm calisma prensibi en leş firma.
    1 ...
  46. 1468.
  47. Burger King menü ve duble wooper menü ile şahsımi mest eden fasfood satıcısı marka.
    0 ...
  48. 1469.
  49. Bu hafta bir sıparis verdim eve hayatımda en güzel gelen siparisti. hamburger sıcacık patatesler sıcacık tatlı çok güzeldi.

    Şubesi kendini düzeltmiş.
    0 ...
© 2026 uludağ sözlük