son yediğim double king chicken'ının içinden kıkırdağa benzeyen bir şey çıkan burgerci. illa acıktıysanız komagene'ye falan gidin orada etsiz çiğ köfte yiyin.
bilmem ne royal adı altında bütün bir danayı 2 tane hamburger ekmeği arasında satmakta olan müessesedir. geçen yol kenarında bir şubesinin tam yanındayken trafik durdu orada bir bey abi vardı o dediğim şeyi ıstırmaya çalışıyordu adama kitlendim kaldım bildiğin. trafik akmaya başlamış farkında değildim hipnotize olmuş gibi adamın o hamburger ile mücadelesini izliyordum arkadaki kornaya başınca hipnozdan çıkabildim.. tövbeler olsun ya aile doyar onunla lan..
Değişik bir firmadır . Böyle dememin sebebi ise yaşadığım bazı olaylardır .
Eve bir keresinde paket servis istedim yanlışlıkla fazladan 6 lı nugget koymuşlar gittim söyledim helal ettiler afiyet olsun dediler .
Aradan bikaç ay geçti yine yemek söyledim bu kez menüden hamburger çıkmadı amk . Patates var sos var içeçek var hamburger yok aq . Gittim söyledim felan fişte ne varsa tekrar verdiler sağolsunlar .
Mağduriyet gideriliyor ama neden mağdur ediyorsunuz kardeşim başta ?
Eskiden hep sipariş ederdim şimdi edemiyorum normalde yemek sepetinden sipariş ederdim ama bir gün edemedim araştırdım ve en son burger king i aradım onlar da artık sizin bulunduğunuz bölge orman gözüküyor siz galiba bir kulubedesiniz dediler ben şok ben iptal ben vefat...
etleri bidiiğimiz kayıştır öyle kötüdür, patatesi desen onuda beğenmiyorum kolası desen herkeste farklılık olabileceğini düşünsemde pepsi dir ve çok kötür.
Pek sevmedigim biyer olmasına rağmen is çıkışı yolumun ustu olduğu için üşengeçlikten haftada 3 defa gittiğim mekan..sarımsaklı mayonezi dışında hoşuma giden bişeyleri yok
Her restoranında ürünler birbirinden farklıdır ve her aldığınız üründe en az bir tane falso mutlaka bulunur.
Ya eti yakarlar ya aldığınız menünün ekmeğini başka koyarlar, kola da asit olmama olasılığı oldukça yüksektir. Sos, tuz gibi şeyleri hepsini teker teker istemen gerekir yanında fiks olması gerektiği halde.
Sarimsakli mayonez veya mayonez bitmiştir ikisini ketçap koyarlar ranch sos koymasını soylersin para ister sanki mayonezin bitmesi benim sorunummuş gibi. 5 kişilik işin oldugu yerde 3 kişi çalışır, paket servisleri asla olması gerektiği gibi gelmez, gelmediği gibi de menü başına 3 lira civarı para alınır.