Değişik bir firmadır . Böyle dememin sebebi ise yaşadığım bazı olaylardır .
Eve bir keresinde paket servis istedim yanlışlıkla fazladan 6 lı nugget koymuşlar gittim söyledim helal ettiler afiyet olsun dediler .
Aradan bikaç ay geçti yine yemek söyledim bu kez menüden hamburger çıkmadı amk . Patates var sos var içeçek var hamburger yok aq . Gittim söyledim felan fişte ne varsa tekrar verdiler sağolsunlar .
Mağduriyet gideriliyor ama neden mağdur ediyorsunuz kardeşim başta ?