burger king

entry1740 galeri
    1465.
  1. Pek sevmedigim biyer olmasına rağmen is çıkışı yolumun ustu olduğu için üşengeçlikten haftada 3 defa gittiğim mekan..sarımsaklı mayonezi dışında hoşuma giden bişeyleri yok
    1 ...
bu entry yorumlara kapalı.
© 2026 uludağ sözlük