Her restoranında ürünler birbirinden farklıdır ve her aldığınız üründe en az bir tane falso mutlaka bulunur.
Ya eti yakarlar ya aldığınız menünün ekmeğini başka koyarlar, kola da asit olmama olasılığı oldukça yüksektir. Sos, tuz gibi şeyleri hepsini teker teker istemen gerekir yanında fiks olması gerektiği halde.
Sarimsakli mayonez veya mayonez bitmiştir ikisini ketçap koyarlar ranch sos koymasını soylersin para ister sanki mayonezin bitmesi benim sorunummuş gibi. 5 kişilik işin oldugu yerde 3 kişi çalışır, paket servisleri asla olması gerektiği gibi gelmez, gelmediği gibi de menü başına 3 lira civarı para alınır.