burger king

entry1740 galeri77
    1345.
  1. bereket döner gibi yerler dururken bok yiyecek olan firmadır.
    0 ...
  2. 1346.
  3. Son zamanlarda yatıyorum nerdeyse hergün hergün baydı.
    1 ...
  4. 1347.
  5. iskender yemek varken, yemek için plastik satılan bir yer gibi gözükür.
    1 ...
  6. 1348.
  7. geçen gün verdiğimiz siparişin elimize ulaşması ile işlerinin kötüye gittiğini anladığımız hamburger firması.

    Geçen gece akşamı siparişimizi verdik bekliyoruz. Sipariş her zamankinden erken ulaştı elimize şaşırdık tabi. Siparişimizi getiren abi tatli dilli bir abimizdi ve basladi bizimle muhabbete. Malum son zamanlarda ki at eti mevzusundan dolayi isler kesatmis. Bugun geldigim besinci siparissiniz siz dedi normalde 40 pakete 50 pakete gelirdim dedi. Patron yakinda bizi kapinin onune koyar falan dedi adamin morali hakkaten bozuktu. Bizde moral veriyoruz arkadasla..Olsun abi duzelir ya unutur herkes uc bes gun sonra falan. Adam hala dert yaniyor ek ise baslamis falan insallah kovulmam ya diyip diyip duruyor. En son dedi ki musteride hakli valla ya sen olsan yer misin dedi. (siparis torbasi hala elimde) Niye oyle diyosun abi bak yiyiyoruz iste dedik. Valla iyi cesaret ben olsam yemem dedi. Beni aldi bir kahkaha...

    Neyse degerli sozluk yazarlari at eti falan demeyin esnaf kan agliyor. Alin verin ekonomiye can verin vesselam.
    1 ...
  8. 1349.
  9. At eti falan diyorlar ama hala önü dolu hala önü kalabalık. Halk seviyor hacı yapacak bir şey yok. Evet.
    3 ...
  10. 1350.
  11. 1351.
  12. içinde ki kalabalığı görünce türk milleti hakkaten sikilmeyi seviyor diye düşündüren fesfut zinciri. at eti it eti mevzusunu geçtim yani bi insan niye gider bu fesfut zincirlerine afedersin müşteri olarak gittiğin yerde sokak köpeği kadar değerin yok hoş geldin diyen yok buyur eden yok. kuyrukta bekleyip sipariş vereceksin de sonra o siparişi alıp bi güzel kol gibi kazıkla beraber yiyeceksin. iki lokma siktiriboktan köfteye verilen paraya mı sırada beklediğin zamana mı yoksa görülen muameleye mi kabahat bulayım ben bilemedim. uzun lafın kısası bu fesfut zincirlerine giden de sipariş veren de salağın gerizekalının önünde gidenidir benim gözümde.

    pizzacılar bunlar gibi değildir mesela orada bi hizmet var en azından...
    6 ...
  13. 1352.
  14. silah zoru ile urun satmayan bir firma' dir.
    1 ...
  15. 1353.
  16. Müşteri kitlesini lisesilerin oluşturduğu kofteci. Bi aklı başında iş güç sahibi insan bulamazsınız. Varsada maldır.
    3 ...
  17. 1354.
  18. steakhouse dışında fazla bir olayı olmayan fast food markası. fiyat politası da gerçekten kötü. milleti alıştırıp sonra zam üstüne zam yapmaları pek etik değil.
    1 ...
  19. 1355.
  20. Doğruyu söylemek gerekirse etleri neden bu kadar lezzetli dediğim günler çok olmuştur.
    0 ...
  21. 1356.
  22. şu an 2 menu 13 lira olan fast food zinciri. at eti falan farketmez, 2 menü 13 liraya insan eti olsa yerim.
    2 ...
  23. 1357.
  24. Acilen bilecik şubesinin eleman sıkıntısına el atması gereken fast food'çu.
    2 kişi kasada 2 kişi de mutfakta çalışıyor lan.
    45 dakikada bir menü teslim edebiliyorlar.
    işletmecisi kim bilmem ama bu gidişle kadadaki 2 kız deli gibi çalışmaktan ağır şizofren olacak. Dava açsalar öttürürler o kadarını söyleyim.
    Hele öğle tatilinde ilkokul bebeleri akın edince şube bildiğin tımarhaneye dönüyor. Biraz adam istihdam et de ülke ekonomisi şenlensin eyy bırgur...rabbena heb banayla olmuyor.
    3 ...
  25. 1358.
  26. Az önce sipariş vermek için çağrı merkezini aradığım kurumdur. Adam önce gayet normal bir şekilde bilgilerinize ulaşmak için iki dakikanızı istiyorum diyip bekletti sonra da beklediğiniz için teşekkürler ancak restoranımız 01:00den sonra hizmet veremiyor saat 01:01 kusura bakmayın dedi. Allah aşkına bu nasıl bir yavşaklıktır. Bu saatte hizmet veremiyoruz de geç. Neden saat biri geçsin diye beni telefonda bekletiyosun ki?
    5 ...
  27. 1359.
  28. At eti geldikten sonra hadi sürekli gidelim çağrısı uyandıran kuruluş.
    1 ...
  29. 1360.
  30. 1361.
  31. Bıkmış olduğum fastfood markası.
    Tek çekici yanı kocaman boyda içecekleri.
    Ayrıca son zamanlarda akıllara at etini çağrıştırıyor.
    Ayırca konusu gelmişken (bkz: toplumun mcdonaldslaştırılması) kitabını tavsiye edebilirim.
    9 ...
  32. 1362.
  33. 1363.
  34. bir fast food mekanından ne beklenir. ruhu yok. ye ve defol!

    özeti bu.
    9 ...
  35. 1364.
  36. bir gun gidip big king at menu yemek istedigim menu.
    3 ...
  37. 1365.
  38. bir dağkapı ciğercisi değildir .
    2 ...
  39. 1366.
  40. Parmak kadar köfte ekmeğin yanına sulu koca kola vererek doyurmaya çalışan fest fud zinciri. 3yılda bi giderim köfteyi yemek abartısız 30 saniye sürüyo. Sonrası uyuz pattes kızartması ve kola içmekle geçiyo.
    2 ...
  41. 1367.
  42. Midilli menü süper diye duydum.
    4 ...
  43. 1368.
  44. Kazak göçmeni arkadaşımın at eti kullanılıyor haberini duyduğundan beri gidişlerini arttırdığı fast-food mekanı.
    0 ...
  45. 1369.
  46. mağaza zemini sürekli yapış yapış olan ayrıca çiş gibi kokan pislik bakteri yuvası işletme.
    6 ...
© 2026 uludağ sözlük