Az önce sipariş vermek için çağrı merkezini aradığım kurumdur. Adam önce gayet normal bir şekilde bilgilerinize ulaşmak için iki dakikanızı istiyorum diyip bekletti sonra da beklediğiniz için teşekkürler ancak restoranımız 01:00den sonra hizmet veremiyor saat 01:01 kusura bakmayın dedi. Allah aşkına bu nasıl bir yavşaklıktır. Bu saatte hizmet veremiyoruz de geç. Neden saat biri geçsin diye beni telefonda bekletiyosun ki?