burger king

entry1740 galeri77
    1320.
  1. Bugün son kez tavuk menü aldım. Hoşça kal... Artık popeyes zamanı ovvv yeaaa.
    3 ...
  2. 1321.
  3. Bir ara gidi, kasada duran cicim cicim kızlara "bacım sizde at eti varmış doğru mu" diyeceğim, o yüzünde bir kilo makyaj olan kız "aman efendim ne münasebet" diyecektir, bende çıkartıp kapı gibi Burger King in açıklamasını göstereceğim. Pencereye yapışmış sümük gibi kalacak.
    Sonra da avm nin ortasında "at eti yediriyor bunlaaar, pis kâfirler" diye bağıracağım.

    Bekleyin siz.
    10 ...
  4. 1322.
  5. camından içeri bakıp bu insanlar ne yapıyor dediğim hazır yiyecek tedarikçileri.bugüne kadar hiç gitmedim, gitmeyide düşünmüyorum.bize kokoreç, hatay dürüm ve döner yeter ey halkım.
    1 ...
  6. 1323.
  7. Günlerdir At eti mevzusuyla gündeme gelen fast food şeysi.

    Sen Ne bekliyordun ki Amk? 8 liraya 3 menü alıyorsun.

    Hamburgerde kalite arıyorsan carl's jr, burger house, beeves ve ayı'yı tercih edeceksin. Ne kadar ekmek, o kadar köfte.
    7 ...
  8. 1324.
  9. Bagimlilik yaratan, ikili menuleriyle ogrencileri cezbeden, son gunlerde at eti kullandigini açıklamasiyla olay yaratan yimek seysi.
    1 ...
  10. 1325.
  11. bir kere gittim sadece onda da midem bulandı anormalim heralde.
    0 ...
  12. 1326.
  13. At eti veriyorsa içecek olarak at sütüde (kımız) satması gereken yerdır.
    2 ...
  14. 1327.
  15. Kesinlikle uzak durulması gereken fast food sattığını iddia eden bol kaserojen madde satan restoran.

    Daha önce defalarca midemi bozmasından dolayı artık marketten kek alırım ama bu zıkkımı yemem.
    0 ...
  16. 1328.
  17. Pide, lahmacun varken niye burger, hem doyurmuyo ki..
    1 ...
  18. 1329.
  19. 2 gün öncesinde menü yedikten sonra centaur ' a dönüştüm, deli gibi bir havuç, küp şeker, yeşillik yeme isteği ve deli gibi sağa sola koşmamdan anlamalıydım.*
    2 ...
  20. 1330.
  21. 1331.
  22. At mat hacı bence lezzetli. Hala yiyorum amk.
    2 ...
  23. 1332.
  24. eskiden pahalıydı şimdi ucuz ve doğal olarak tercih sebebi.
    0 ...
  25. 1333.
  26. gittiğimde tripple whopper yediğim yer..
    1 ...
  27. 1334.
  28. adamlar atın bile kalitelisini kullanıyorlar takdir ettim helal valla.
    1 ...
  29. 1335.
  30. 1336.
  31. cahil yorum yapan insan beyanlarıdır. at etine sadece amerikada bir firmada üretilen whopper köfteleri içinde rastlanmıştır. burger king koftelerini kendi üretmiyor bazi firmalara yaptiriyor. zaten at etini karistiran firma bu isi burger kingin haberi olmadan yapıyor ve BK firmayla iş anlasmasini iptal ettiğini acikladi. Türkiyede kullanilan kofteler marette uretiliyor. at mış kediymis kopekmis böyle birseyin olmasinin imkani yok kisacasi. yuzlerce testten geciyor. gönül rahatligiyla yiyebilirsiniz. karalama yaparken biraz araştırın. ogrencilik zamanlarımda uzun süre çalıştım. etler konusunda asla şüphe etmeyin. calisanlar pis olabilir bi yerden sonra kontrol etmekte zorlanıyorduk. ancak etler ve tavuklar Türk firmalarinda uretiliyor helal belgeli ve gida kodeksine uygun olarak. aksi bi durumda o atın götünden kan alırlar. ayrica burger king turkiye haklarina sahip TAB gida da bi aciklama yayinladi. arastirip bulabilirsiniz.
    5 ...
  32. 1337.
  33. O kadar haber oldu felan hala önünde kuyrukların olması enterasan.
    Not gaziantep.
    Big horse menü 2 oldu.
    0 ...
  34. 1338.
  35. At eti iyi mi kötü mü yine aklımda deli soruların belirmesine sebebiyet vermiş firma.
    Öncelikle sözlüğümüzün değerli kafir yazarlarının neden eleştirdiğini merak ediyorum açıkçası. Senin için önemli olan et olması değil mi? Helal-haram kavramının bi önemi yok ki at etine bu kadar takıyosun? Domuz eti olsa ne yazar? Senin için tek ayrım protein-karbonhidrat-yağ olup olmaması değil mi?

    Daha sonra sözlüğümüzün imanlı, edepli, nur yüzlü, pak yürekli, ışıl ışıl sözlük yazarlarına sormak istiyorum. Abi at eti helal mi haram mı? Bundan bi kaç sene önce diyanet işleri başkanlığı at etinin helal olduğuna dair fetva yayınladı. Şimdi at etini yemeli miyiz yememeli miyiz?

    Sonra alayınıza soruyorum, olum irlandada çıkan at etini Türkiyeye niye mal ediyorsunuz?
    Sonracıma, irlandanın et konusunda Helal-haram gibi keskin çizgileri mi var ?

    At eti zararlı mı?
    En önemlisi de, bi insan niye at keser? Hele hele burger king gibi buram buram emperyalizmi ciğerlerinizde hissettirecek bir firma niye keser? At denen hayvanın fiyatı iyisinde 10 rakamlı(trilyon),kötüsünde 9 rakamlı(milyar), hiç bi boka yaramayanında bir sığırdan kat kat fazlası fiyatlar konuşuyor.
    Hadi eşşek kesse neyse de at pahalı olm.
    Hadi hepsini geçtim, tavuk menü yiyenle be uğraşıyonuz amk. Onunki de martı eti zaten.

    Not: O diil de, 1.5 aydır diyetteyim. Burger kingi özlemişim lan ben. Şuan canım çekti. Olsa da at eti yisek.
    4 ...
  36. 1339.
  37. (img:#913302)

    zamanında çok eleştirdiğim ve bir gün bu noktaya geleceğini adım gibi bildiğim firmadır. eğer hala buna giden olursa ağır gerizekalıdır.
    1 ...
  38. 1340.
  39. 2 menü 7.50 lira yiyen fakirlere dert olmuş şirket. 3 senede 1 kez yerler, bilgisi olmadığı halde yazılanlar üzerinden espri yapıp, görüş bildirir.
    burger house varken kim neden burger kinge gider onu da anlamam.
    0 ...
  40. 1341.
  41. dün şu durmadan reklamlarda çıkan 175 gram etli hamburgerinden 18 tl yi basıp aldım. hiç o reklamda göründüğü gibi kalın değil arkadaşlar. biraz daha fakir olsaydım eti tartıp eksik çıkan miktarı gidip isteyebilirdim.
    2 ...
  42. 1342.
  43. 1343.
  44. 18 liralık hamburgerde atın 5.boyutunu kullanıyorlarmış, biz öyle duyduk. Ne kadar doğru bilmem.
    1 ...
  45. 1344.
  46. Beyaz burgerkingli prens esprisi yapıldığından beri yemediğim yemek şeysi.
    0 ...
© 2026 uludağ sözlük