coca cola satmamaları büyük kayıp olan firma. pepsi resmen coca cola'nın 3 gün ağzı açık bekletilmiş hali gibi. coca cola varken pepsi ne amk ? koca firma coca cola ve pepsi'yi bir arada satamıyor mu ? pepsi özel anlaşma imzalamış herhalde.
big king extra'yı ikili menülerden çıkarmış fast food şirketi. bir onu severdim o ikili menülerden artık onu da yiyemez oldum. ayrı alsam pahalıya geliyor boş yere. ben de kfc, popeyes gibi yerlere yelken açtım sayelerinde.
Şimdi çok ağır giriler yazılabilir ama ticari itibara zarar olayından gg olmak istemediğimden, yemeyin abicim başka restoranlara gidin demek istediğim fast food şirketi.
Mc Donald's olamayan hamburgerci. sos seçenekleri, patates, hamburger ve müşteri ilişkileri konularının hemen hepsinde hala geride. Ancak en önemlisi kullanılan malzeme kalitesi, restoran temizliği ve mutfak hijyeni. her iki restoran zincirinin çeşitli yerlerdeki mutfaklarını görmüş biri olarak açık ara mc diyorum.
arkadaşlar sizler gelen yemeklerde problem mi arıyorsunuz? ben yıllardır burger king yerim ne soğuk patates ne yanık köfteye denk geldim. bu övmek için değil ya da kurumu savunmak içinde değil lakin özellikle bir dönem ayın 15 günü uğrayan biri olarak hiç öyle kötü ürüne denk gelmedim. tek şikayetim bazı şubeleri çok yavaş.
tem avrupa konutlarında bir adet mevcut. sipariş verirken her istediğinizi iki veya üç kez tekrarlamanıza karşın genede eksik sipariş alırlar. heee hava 1500 amk. sanarsın mardan palace ta şef garson. çük kafalı.
patatesleri gittikçe güzelleşen restorant. az önce arkamda oturan kızların dedikoduları eşliğinde burger kingde şu ana kadar yediğim en güzel patates kızartmasını yedim.
Kapitalist sistemin dayatması. BK de 20 tl verip kolayla karnımı doyuracağıma giderim aslanlar gibi 2 tane dürüm yerim yanında ayranımı da içerim 10 lira verip çıkarım. Geri kalan 10 lira da kısa günün karı olur.
burada at eti kullanildigi ortaya cikinca cok efsane tepkiler verildi ulan sanarsin mahalle kasabinda at eti cikti. bunlarin et diye sattiklarindan daha saglikli ve lezzetlidir at eti.
Asla gidilmemesi gereken,boktan bi o kadar da iğrenÇ şirket politikalarına sahip restoran.öyle ki tuvalet kağıdı ve sabun olmayan tuvaletlerine bile şifre koymuşlardır Isparta Çarşı şubesinde.aşırı su karıştırılmış kolası ve kokuşmuş marulları da cabası.
At demislerde, bk yada mc kendileri et uretmez bulunduklari ulkelerdeki tedarikcilerle calisir.
Turkiyede bk yi suclamak icin oncelikle "namet" i sorgulamak lazim.
yıllardır hamburger yemiyorum. dedim sipariş vereyim internet üzerinden. ulan adres onayı nedir ya. başlarım öyle işe. istediğim an sipariş veremeyeceksem ne anladım ben bu işten.