burger king

entry1740 galeri
    1309.
  1. yemeyin yedirmeyin sağlıksız ve aşırı yağlı ve fazla kalori içeriyor demiştik. o zamanlar kimse çıkıpta bizi desteklememiş, birşey söylüyorlar dinleyelim dememişlerdi.

    şimdi at eti fısıltıları çıkınca burger severler; "auvvv at eti yemeyeghh yhaa .s.s" demeye başladılar.

    geçmiş olsun.
    5 ...
bu entry yorumlara kapalı.
© 2026 uludağ sözlük