yemeyin yedirmeyin sağlıksız ve aşırı yağlı ve fazla kalori içeriyor demiştik. o zamanlar kimse çıkıpta bizi desteklememiş, birşey söylüyorlar dinleyelim dememişlerdi.
şimdi at eti fısıltıları çıkınca burger severler; "auvvv at eti yemeyeghh yhaa .s.s" demeye başladılar.