burger king

entry1741 galeri77
    970.
  1. ıslak mendille ne gibi bi alıp veremedikleri var merak ediyorum.
    2 ...
  2. 971.
  3. en yakın zamanda canım memleketime de gelicek stackhouse üretim fabrikası.

    not: uganda'da yaşıyorum.
    1 ...
  4. 972.
  5. Her yediğimde beni ''fritözdeki yağı kaçıncı kullanışları acaba'' şeklinde düşüncelere sokan gayet sağlıksız ve pis olduğunu düşündüğüm ama düzenli olarak bünyemin istediği fast food zinciri.
    1 ...
  6. 973.
  7. dünyanın hiçbir yerinde hiçbir şubesi iflas etmemiş kapitalist zincir. Burdur hariç.
    Burdur, burger kingin dünyada tek iflas ettiği yerdir.
    Kapitalizmin kölesi olmayan bu onurlu şehrimizi ayakta alkışlıyorum.
    0 ...
  8. 974.
  9. türkiye'deki hisselerinin %30'una ömer üründül sahiptir.
    0 ...
  10. 975.
  11. dükkanları temizlenmeyen, "ucuza satıyoruz" ayağına kalitesi yerlerde olan fast food zinciri.
    2 ...
  12. 976.
  13. at eti ve patates yağında ki skandallardan sonra adımımı atmadığım yer , bilinçli insanların azıcık beyinlerini kullanmasıyla resmen keko yerine konulduğunu fark etmesi bir oluyor uyandırayım dedim. Yiyene yediren asalak der dalga geçerim istediğiniz kadar eksileyebilirsiniz.
    2 ...
  14. 977.
  15. kalite anlayışı olmayan, aynı zaman da hijyenik de olmayan firmadır.
    0 ...
  16. 978.
  17. satıştan önce ürünlerindeki lezzet maddelerini ekstrakte edip verdiklerini düşündüğüm fast food zinciri.
    acaba sigara içmekten mi tat almamaya başladım diye düşündüm fakat arkadaşlarım da aynı yorumu yapınca bir nebze rahatladım.

    4-5 sene öncesinin en lezzetli hamburgerlerini yapan, şimdinin ise tattan arınmış ürünlerini satan firma.
    0 ...
  18. 979.
  19. ranch sosu candır canandır olmasa dayanılmaz. fazla yenilmemelidir ayrıca fazla kilo yapar pratik olması sebebiyle tercih edilir ancak son söz genede burger king pişmanlıktır.
    0 ...
  20. 980.
  21. antalya'da yaşayanlar son zamanlarda mantar gibi türediklerini fark etmişlerdir. çocukluğumda koskoca şehirde 2 mc donalds 1 burger king varken şimdi sadece çarşıda ve sadece burger king 5 tane olmuş. maşallah bizim koyun sürüsü millet de ağıl misali hiç boş bırakmıyor oraları. haklarını da yemeyelim koyunun bu kadar çok olduğu yerde çobana da ihtiyaç oluyor.
    0 ...
  22. 981.
  23. 982.
  24. adına hep ayar olmuşumdur. bizim köfteciler de koyuyor ama dünyaya yayılamıyoruz ne hikmetse.
    (bkz: ekmek arası kralı)
    2 ...
  25. 983.
  26. bak adını duydum canım çekti. soğan halkalarını yemekten sivilce çıkardım ama değer yani. mc donalds tan daha iyi olduğunu düşündüğüm burger şeysi.
    1 ...
  27. 984.
  28. aylardır yemediğim fast food markası.
    bi gün bi çılgınlık edip senden sipariş versem mi?
    2 ...
  29. 985.
  30. kapisindan daha bi kere gecmedigim abur cuburcu.
    1 ...
  31. 986.
  32. ülkemize ve tüm dünyaya dayatılmış, oyuncaklarında subliminal mesaj dolu olan, illuminatiye hizmet eden bir amerikan fastfood markadasır. yahudiler tarafından yönetilmektedir.
    2 ...
  33. 987.
  34. bursa as merkez şubesindeki patatesleri haftanın 5 günü yani hafta içleri

    sürekli soğuk ve buz gibi olan firma. hamburgerlere falan lafım yok. ama bu şubede hafta içleri patatesler gereğinden fazla soğuk. tuz katsan tuhaf oluyor. bilenler bilir as merkez boş oluyor genelde. patatesler de kızartıldıktan sonra bekliyor heralde. onun için sıcak olmuyor yoğunluk olmadığından.

    yetkili biri olur da burayı olursa hafta içi günlerinde pazartesi cuma arası bu soruna bir çözüm bulmalılar. git gide müşteri kaybediyorsunuz bu yüzden. gelen bütün arkadaşlarıma bunu söylüyorum. onlar da çevrelerini bilinçlendiriyor.

    patateslerinizı tek yenebilir kılan şey ranch sos.
    1 ...
  35. 988.
  36. rezillikte sınır tanımayan firma. ama yine de elimiz mecbur, yiyoruz. eve çıktığım günden itibaren yüzünüze bile bakmam haberiniz olsun.
    1 ...
  37. 989.
  38. bulgur king in rakibi olamayacak aptal firma.
    1 ...
  39. 990.
  40. 991.
  41. bu firmadan yiyen arkadaşları şiddetle burayı bırakmalarını tavsiye ediyorum. kabuğu soyulmamış patates mi görmedik, içinden arı çıkmamış salatamı görmedik, imamın abdest suyu gibi olan kola ları mı görmedik. berbat ya herşey berbat. gitmeyin buraya canım ciğerlerim.

    he ben fastfood cuyum arkadaş diyorsan git mc donalds dan ye hiç değilse patatesi 10 numara cola sıda orjinal coca cola.
    3 ...
  42. 992.
  43. nerede o eski burgerlar dedirten beynelmilel müessese.
    1 ...
  44. 993.
  45. 1954 yılında floridada kuruldu. 88 ülkede 13.000 şubesi var. Her gün 11 milyon insan burada hamburger yemekde.
    4 ...
  46. 994.
  47. patatesleri rezaletleşen hamburgerci.artık sadece mcdonals a gidilir.
    5 ...
© 2026 uludağ sözlük