Her şubesinde aynı kalite olmadığı için geneline bok atmanın yanlış olduğunu düşündüğüm burger zinciri. Bulunduğum şehirdeki şubesi hala güzel, hala ilk günkü gibi.
arkadaş çevresinde gidilmediği sürece * gitmediğim ve sadece yaz aylarında uygun olursam ayak üstü dondurmasını tükettiğim yer.
ürünlerinde at eti kullandıklarını itiraf etmelerine rağmen insanların hâlâ daha neden gitmekte olduklarını anlamadığım fast-food zinciri. sağlıklı beslenme konusunda bu kadar mı umursamaz, bu kadar mı düşüncesiz olur bu insanlar..
ayrıca buraya bir de doymak için gidenler oluyor ya asıl onlar beni güldürüyor. be gerizekâlı, paranla rezil oluyorsun haberin yok. doyduğunu söyleyip sadece kendine yalan atıyorsun.
bu tür insanların bir üst versiyonu da öğrenci yurdunda kalıp akşam yemeklerini buradan sipariş eden bir yığın enayi.
gelir bir de dönerciye, kebapçıya, iskendere, lahmacuna laf atar bu beynini siktiğimin şekilci kapitalist amerikan domuzları.
14 yıl dayananan hamburgerlerin yapıldığı yerlerden biridir. abd de yaşayan david isimli muhterem 1999 yılında bir fast-food restorasyonundan aldığı hamburgerin koruyucularla dolu olduğunu göstermek için iddaaya girer. bir ay boyunca paketinden çıkarmaz sonra unutur gider. iki sene sonra aklına gelir ve merak eder daha ne kadar dayanır diye. günümüze kadar dayanır ve hamburgerde ne küf ne de bozulma belirtisi vardır. sadece içinde ki turşu kaybolmuştur koku bile yoktur.
yemek dediğin bozulur kokar. gözünü seveyim türk yemekleri.
taksimdeki şubesi direniş sırasında 5 gündür yaralılara kapılarını kapatmış ve yardım etmemiş olan gavur fast food markası. dükkanı polisin yedek bir karakolu gibi kullanmışlardır. boykota dahil olarak hiçbir ürününün alınmaması müstehaktır ama fast food kültürü bu ülkede üst seviyelerde olduğundan dolayı bu da görmezden gelinecektir.
zöge: fast food gençliği rahatsız olmuş, beter olun amk!
artık kendinden nefret ettiren hamburgerci. Sadece bir ketçap ve bir mayonez vermesi, buz gibi leş patetesler burayı tercih etmemek için yeterli sebeplerdir. ha illa gidecem derseniz beşiktaş'taki şubesine gitmeyin de nerdekine giderseniz gidin.
Önünden geçen herkesin lan bunlar ne biçim para basıyor anasını satayım dediği, ancak franchise almak için gidip görüştüğünüzde istenen para ve karşılığında kazanılacak para hesaplandığında hiçte çok para kazandırmıyormuş sonucu çıkan marka. Meraklısı için bilgiler şu şekildedir
Kurulum maliyeti ( konuma göre ) : 600.000-1.000.000 euro
ortalama aylık ciro : 150.000-350.000 TL ( tabiki bunun çok üstünde ve altında cirosu olan şubeler de var)
Cironun %13 ü burger king tarafından her ay indra gandi yapılıyor, bayiye kala kala %10-12 arası bir para kalıyor. Yani adamlar hiç para yatırmadan, size 1,5 trilyon yatırım yaptırıp karşılığında sizden daha fazla para kazanıyor.