bu firmadan yiyen arkadaşları şiddetle burayı bırakmalarını tavsiye ediyorum. kabuğu soyulmamış patates mi görmedik, içinden arı çıkmamış salatamı görmedik, imamın abdest suyu gibi olan kola ları mı görmedik. berbat ya herşey berbat. gitmeyin buraya canım ciğerlerim.
he ben fastfood cuyum arkadaş diyorsan git mc donalds dan ye hiç değilse patatesi 10 numara cola sıda orjinal coca cola.