At eti olduğunu bildiğiniz halde yemeyin artık şu burger kingden.yanlış anlamayın mcdonals da yemeyin.gidin sağlam bi büfede yiyin.hem kendi adamımız kazansın hem de gide gele büfe sahibiyle samimi olursunuz.
sebzeli olan burgeri kesinlikle yenmemelidir. Normalde 2 menüyü afiyetle indiren ben, bunu 2 ısırık sonra bıraktım. Pazarlaması, reklamı çok başarılı olduğu için ilgimi çekti. Aldım, ama almaz olaydım. Son paramdı aç kaldım amına koyum, kusuyodum.
son dönemde kalitesi için a'dan başlayıp f'ye kadar skorlanacak bir değere tabii tutulursa ff alır. ha derseniz ki 100 üzerinden puanlayalım o zaman da kesinlikle 15 ile 20 arasında bir puan alabilir fazlasını değil.
Beş para etmez. Lezzet desen yok kalite desen hiç yok, her zaman yağ kokar yerler pistir, çoluk çocuk ve koca götlü ergen kaynar. Mc donald's ın daşşagını yesin.
Ya da boşver siz orda kalın bok yemeye devam edin mc donalds'ta biz yemekten anlayanlarin arasında kalabalık yapmayın.
Son gunlerde patateslerinde igrenc bir koku olan, menulerini denemis kisiler icin pek bir esprisi kalmamis liselilerin tavuk donercisi kivamindaki fast food zinciri.
emperyalist amerikanın sayısız global şirketlerinden sadece bir tanesidir. bu şirketin bir senede kazandığı para ile afrikada birçok ülkeyi satın alabilirsiniz.