etlerinin öyle bahsedildiği gibi zar, deri yada sakatat üreten firmalardan değil, normal ev yemekleri için kasaptan yada marketten aldığınız kıyma ve etleri üreten aynı firmalardan yani bildiğiniz türk markalarından alan firmadır.* ayrıca adamlar temizlik olayına inanılmaz özen gösteriyorlar, dışarda yiyebileceğiniz bir çok yerden daha fazla şeye dikka ediyorlar hatta paranoyaklık seviyesinde şeylere dikkat ediyorlar diyebilirim.
hee obezite olayına birşey diyemem, ayrıca ben salata yiyorum artık.