sosları güzel olduğu için mcdonald's yerine gittiğim fast food restoranıdır.
2 menü kampanyası ile epey doyurucu olup ucuza gelmesi insana cazip gelir.
iki gün önce fast fooda ara veren benim aklımı çelmemesi gereken restoranlar zinciri. gerçekten sağlıksız, gerçekten lezzetli, gerçekten hem çok iyi hem çok zararlıdır. dünya üzerinde her harika şeyin aynı zamanda sağlıksız olması nasıl bir tezattır..
gereksiz kalori almak için gidilebilecek mekanlardan biri.
şahsen en son ne zaman burdan bi menü yedim hatırlamıyorum. illa gidiyosan da salata ye kalk. şişiriyo zaten.
Memlekette sanki çok azmış gibi adım başı şube açan Amerikalı emperyalist fast-food zinciri. Her yerde şubeleri olmasına gıcık oluyorum. Bir tane burger king görüyorsunuz, beş dakika yürüyorsunuz bir tane daha görüyorsunuz. Canı hamburger isteyen adam beş dakikalık yolu dert etmez aslında. Hamburgerlerine gelince en güzeli bence Steak House 'dur. Kızarmış soğanlar çok hoştur gerçekten, lezzeti de onlar verir. Eski Burger'cılar whooper'dan başka yemez, o ayrı tabi.
(bkz: steak house)
(bkz: whooper)