daha evvel kendisi hakkında bunları yazmıştım, tabi açtığınızda entry'ler silinmiş olacak. içeriği malum, verdim veriştirdim. çeşitli vesilelerle sohbet etme imkanı buldum kendisi ile, ve kendisinden nefret etmemem gerektiğini anladım. neye inanır neye inanmaz bu ilgi alanımız değil.
(#17283679) buradaki yazdıklarında samimi olduğunu düşünüyorum ve nefret ettiğim halde içine çoğu zaman düştüğüm 'önyargıyı kırmam konusunda bir kez daha bana bir şeyler öğrettiği için kendisine teşekkür ediyorum.
sözlüğün yeni yetmelerinin laf ettiği yazar. troll mroll ama hiç değilse vatanını seven, hürmet etmesi gerekenlere hürmet eden biri. onun bunun çocuklarının bir taraflarını kendi çıkarı uğruna yalamayan biri. severek okuyoruz.
3 paragraf yazıda 4353 virgül, 1 nokta kullansa da okutuyor kendini. bir de daha soft troll(ne demekse) gibi geliyor bu adam bana. misal hbbia tamamen kurmaca ''laik kız, izmirli mini etekli'' vs diye tamamen ilgi çekmek için, insanları kızdırmak için tasarlıyor, kuruyor ve yazıyor, biz de ''eheh amk yazmış gene'' diyoruz. ama bu adamın yazdıklarına bakınca ''eheh'' demek yerine ''lan acaba'' diyoruz, en azından kendi adıma.
şu sözlükte 20.000 kişi varsa 15.000'i troll ancak çoğu kalitesiz, çoğunun kelime dağarcığı ''laik, ateist, kız, bekaret''. okutmuyor, taklit geliyor. en ufak bir mizah yok.
bir de bu adama bakıyorsun, bin tane farklı konuda bin tane şey yazmış, sınırlı bir alanı yok.
kısacası, şu adam gibi 5 troll daha olsa sözlükte, ssg dükkanı kapatıp pazarda limon satar.
sözlükte yıllardır istikrarlı bir biçimde yazılarına devam eden mükemmel yazar. zaten nereye giderseniz gidin, tüm sözlük ortamlarında bu arkadaşın namını duymak mümkündür.