bluevelve

entry2699 galeri46
    2171.
  1. artık silik olması gerekn yazarımsı yaratık.
    bizim entrylerimizi silen modlar bununkilere dokunmaz. acaba niçin (!)
    4 ...
  2. 2172.
  3. 2173.
  4. (#17273208)
    (#17237596)
    (#17251472)
    (#17272240)

    daha evvel kendisi hakkında bunları yazmıştım, tabi açtığınızda entry'ler silinmiş olacak. içeriği malum, verdim veriştirdim. çeşitli vesilelerle sohbet etme imkanı buldum kendisi ile, ve kendisinden nefret etmemem gerektiğini anladım. neye inanır neye inanmaz bu ilgi alanımız değil.

    (#17283679) buradaki yazdıklarında samimi olduğunu düşünüyorum ve nefret ettiğim halde içine çoğu zaman düştüğüm 'önyargıyı kırmam konusunda bir kez daha bana bir şeyler öğrettiği için kendisine teşekkür ediyorum.
    1 ...
  5. 2174.
  6. karanlık dehlizlerin ışığı yazardır!
    2 ...
  7. 2175.
  8. (#17283679) oltamı attım bekliyorum olarak değerlendirilse bile tebrik edilesidir.
    2 ...
  9. 2176.
  10. (#17284284) kıyametin en büyük alametlerinden biridir bu yazar.
    2 ...
  11. 2177.
  12. 2178.
  13. (#17382324) entrysinden dolayı

    bu şarkıyı dinlemesi gereken yazar..

    içimde bir sıkıntı var, akşam çöktü ondan mı?..
    1 ...
  14. 2179.
  15. arada bir ortama ayak uydurup vursam da abalıya, çoğu zaman "adam haklı beyler" yapacak bir şey yok.

    (bkz: sakin ol şampiyon)
    1 ...
  16. 2180.
  17. beyazperde.com dan tanıdığım yazar.
    orada ki sert tutumu yüzünden, bazıları tarafından sevilmiyordu kendisi.
    1 ...
  18. 2181.
  19. bundan yıllar sonra bile hakkında söylenecek tek şey ismet inönü için söylenenlerle aynı olacaktır.

    "bluevelve zaten hiçbir zaman ikinci adam olmayı kabullenememişti..."

    http://fizy.com/#s/1aht0x
    37 ...
  20. 2182.
  21. trollugun kitabini yazmis arkadasti kendisi. bana gore trol olmak isteyenler once kendisinden icazet almali, zira trollugun de boku cikti.
    4 ...
  22. 2183.
  23. trollükte usta ama unutulmamalı ki moderasyon kendisine yol vermeseydi bu kadar rahat ve şuursuzca istediklerini yazamazdı.
    3 ...
  24. 2184.
  25. dokuzuncu nesillere takmış olan yazarcık. alıp veremediğinin ne olduğunu tam anlamış değilim.
    0 ...
  26. 2185.
  27. slip mayo giyen yazar. o ne lan ılıklar gibi. *
    5 ...
  28. 2186.
  29. 2187.
  30. namıdiğer pempe tolga. arkada$ bu adam ömrünü uludağ sözlüğe veriyor ya iyi erkek kaldırıyor mu bari. emeğinin kar$ılığı olarak tabi.
    4 ...
  31. 2188.
  32. dokuzuncu nesil yazarlarla kafayi bozmus insan.

    (bkz: dokuzuncu nesil yazar ahlakı/#17478931)
    (bkz: dokuzuncu nesil yazarlara gıcık olmak/#17478785)
    (bkz: dokuzuncu nesil abazan yazar/#17390828)
    (bkz: dokuzuncu nesil erkek yazarların abazan olması/#17290661)
    (bkz: dokuzuncu nesil bir yazara oğlum bak git demek/#17241846)

    bilmiyorum dokuzuncu nesil sana ... . neyse agzimi bozmicam.
    ama bahsi gecen nesil zamaninda iyi koymus olsa gerek, yoksa nedir bu kin nefret.

    ha bide en cok zombi'li basliklara entry girme oscarini verinde sussun.

    edit: (bkz: bluevelve in açlık grevine başlaması/#17596971) insallah geberir. taleplerini yerine getirmeyin.
    0 ...
  33. 2189.
  34. 2190.
  35. ikincin nesil troll karmalı ateist trol.

    Not: böyle olmaktan allaha sığınırız.
    1 ...
  36. 2191.
  37. sözlüğün yeni yetmelerinin laf ettiği yazar. troll mroll ama hiç değilse vatanını seven, hürmet etmesi gerekenlere hürmet eden biri. onun bunun çocuklarının bir taraflarını kendi çıkarı uğruna yalamayan biri. severek okuyoruz.
    0 ...
  38. 2192.
  39. seviyorum arkadaş ben bu adamı ve üslubunu.

    3 paragraf yazıda 4353 virgül, 1 nokta kullansa da okutuyor kendini. bir de daha soft troll(ne demekse) gibi geliyor bu adam bana. misal hbbia tamamen kurmaca ''laik kız, izmirli mini etekli'' vs diye tamamen ilgi çekmek için, insanları kızdırmak için tasarlıyor, kuruyor ve yazıyor, biz de ''eheh amk yazmış gene'' diyoruz. ama bu adamın yazdıklarına bakınca ''eheh'' demek yerine ''lan acaba'' diyoruz, en azından kendi adıma.

    yani hbbia %95 kurmaca, %5 gerçekse;
    bluevelve, %70 kurmaca, %30 gerçektir.

    şu sözlükte 20.000 kişi varsa 15.000'i troll ancak çoğu kalitesiz, çoğunun kelime dağarcığı ''laik, ateist, kız, bekaret''. okutmuyor, taklit geliyor. en ufak bir mizah yok.
    bir de bu adama bakıyorsun, bin tane farklı konuda bin tane şey yazmış, sınırlı bir alanı yok.

    kısacası, şu adam gibi 5 troll daha olsa sözlükte, ssg dükkanı kapatıp pazarda limon satar.
    4 ...
  40. 2193.
  41. şu pazar akşamında gel beraber takılalım dediğim mübarek insan.

    gel beraber takılalım hacı. *

    edit: teklifimi kibarca reddetti, halsizliği varmış, geçmiş olsun diyorum. akşam ezanı okundu, namazını da kıl. :)
    2 ...
  42. 2194.
  43. (#7444392) ilk defa adam akıllı bişey yazmıştır, bu başlığı dışında kayda değer bi eserini göremedim şimdiye kadar.
    1 ...
  44. 2195.
  45. sözlükte yıllardır istikrarlı bir biçimde yazılarına devam eden mükemmel yazar. zaten nereye giderseniz gidin, tüm sözlük ortamlarında bu arkadaşın namını duymak mümkündür.
    1 ...
© 2026 uludağ sözlük