daha evvel kendisi hakkında bunları yazmıştım, tabi açtığınızda entry'ler silinmiş olacak. içeriği malum, verdim veriştirdim. çeşitli vesilelerle sohbet etme imkanı buldum kendisi ile, ve kendisinden nefret etmemem gerektiğini anladım. neye inanır neye inanmaz bu ilgi alanımız değil.
(#17283679) buradaki yazdıklarında samimi olduğunu düşünüyorum ve nefret ettiğim halde içine çoğu zaman düştüğüm 'önyargıyı kırmam konusunda bir kez daha bana bir şeyler öğrettiği için kendisine teşekkür ediyorum.