3 paragraf yazıda 4353 virgül, 1 nokta kullansa da okutuyor kendini. bir de daha soft troll(ne demekse) gibi geliyor bu adam bana. misal hbbia tamamen kurmaca ''laik kız, izmirli mini etekli'' vs diye tamamen ilgi çekmek için, insanları kızdırmak için tasarlıyor, kuruyor ve yazıyor, biz de ''eheh amk yazmış gene'' diyoruz. ama bu adamın yazdıklarına bakınca ''eheh'' demek yerine ''lan acaba'' diyoruz, en azından kendi adıma.
şu sözlükte 20.000 kişi varsa 15.000'i troll ancak çoğu kalitesiz, çoğunun kelime dağarcığı ''laik, ateist, kız, bekaret''. okutmuyor, taklit geliyor. en ufak bir mizah yok.
bir de bu adama bakıyorsun, bin tane farklı konuda bin tane şey yazmış, sınırlı bir alanı yok.
kısacası, şu adam gibi 5 troll daha olsa sözlükte, ssg dükkanı kapatıp pazarda limon satar.