Yazarın bir üslubu vardır. Normal şartlar altında 'iyidir' denilebilir.
Ancak sözlük içi ilişkilerinin asla normal ve gerçek olduğunu düşünmüyorum.
Açtığı başlıkların daha önce başkası tarafından açılmış kralına ilgi gösterilmezken, bu arkadaşın yazdığı her kelimeye entry yagdirilmasinın 'gerçek ve iyi yazarliktan' kaynaklandigina beni kralı gelse inandiramaz.
Daha da açık yazdırmayın. Okuyan bir an önce okusun, her an silinebilir.
sekizinci nesiller yeni yeni gelmeye başlarken yedinci nesli, dokuzuncu nesiller yeni yeni gelmeye başlarken sekizinci nesilleri itin götüne sokan yazar.
atatürkçü olur, pkk yandaşı olur, milliyetçi, ümmetçi, nurcu, fenerli, cimbomlu, yeri geldiğinde rum yeri geldiğinde sütçü imam, yeri geldiğinde saidi nursi, gerçek troll nedir sözlük anlamıdır.
ama bir nazlı ılıcak veya rasim ozan kütahyalı değildir.
seksi fotoğraflarını yayınlayıp kendi pampiş örgütünü kurmayı hedefleyen borderline kişi.
trolldür, saygısızdır. ama bana özel mesaj gönderdiydi, sevinmiştim. niye bilmiyorum. doğru yolu bulunca cemaatle namaz kılacağız, sonra hacca gidip gözyaşları içinde tavaf edeceğiz. hah, birazda sen uyuz ol.
beyin amcıklaması geçirttiği o yazılara edit ekleyip yazım hatası düzeltildi, imla hatası giderildi falan demesi yok mu. yeminle kendimi sikesim geliyor. korkuyorum bu adamı okurken. siktiğim ölüyor çünkü. ölmek istemiyorum lan yazma artık amk *