Yazarın bir üslubu vardır. Normal şartlar altında 'iyidir' denilebilir.
Ancak sözlük içi ilişkilerinin asla normal ve gerçek olduğunu düşünmüyorum.
Açtığı başlıkların daha önce başkası tarafından açılmış kralına ilgi gösterilmezken, bu arkadaşın yazdığı her kelimeye entry yagdirilmasinın 'gerçek ve iyi yazarliktan' kaynaklandigina beni kralı gelse inandiramaz.
Daha da açık yazdırmayın. Okuyan bir an önce okusun, her an silinebilir.