"bir düşünceyi geriletmek istiyorsanız onu iyi eleştirmeyin kötü savunun".
atatürk'ü saçma sapan entryleri ile savunarak yukarıdaki önermeyi haklı çıkarmış trolldür. zira sıçtığı başlıklarla kemalizmi farkında olmadan çok güzel geriletiyor.
düşünsenize atatürk'ü bir troll savunuyor. bir anti kemalist için bundan öte mutluluk olabilir mi?
--spoiler--
Hiçbir suretle saygıdan , seviyeden ve terbiyeden ödün vermeyerek fikirlerini beyan etmekte, aksi istikamette gelişip ifade bulan düşün salınımlarına saygı çerçevesinde yaklaşan,
--spoiler--
diye övünüp hakaret etmekten de çekinmeyen yazıcı.
kelimeleri kullanmada eşsiz bir yeteneğe sahip olmasına rağmen bu yeteneğini hep antipatik olma yolunda kullaması dolayısıyla eksi manyağı olmuş ve tahminimce de bu aldığı eksilerden tarifi mümkün olmayan bir haz duyan yazar.
adam bıraktığımız gibi troll çalışmalarına devam ediyor.
o değil bir de ölü başlıklarını canlandırma çabası var.
adamsın seni yirim üstüne de bir zevk sigarası.
ah be azizim nerde o eski günler diye mateme göç ederim.*
inci sözlükte yazar olanlar uludağ sözlükten gitsin diyebilecek kadar sözlüğü babasının malı zanneden, inci sözlük üzerinden prim yaparak dikkat çekmeye çaışan vasat kıç kılı.
meyve verdiği için taşlanan müstesna bir yazardır. öyle entrileri vardır ki yüz yazar yazamazdır, hülasa okuyan yoktur ve arada kaynayıp gitmiştir. ona rağmen üç beş seksi entrisi göz önüne getirilip, 'işte bluevelve sen busun' demek suretiyle sanatı ve kalemi sabote edilmeye çalışılmaktadır, değeri bir kaç yüz yıl sonra anlaşılacak kişiliktir.
--spoiler--
"sahip olunması zorunlu tek şey var: ya yaradılıştan ince bir ruhtur bu, ya da bilim ve sanatlar tarafından inceltilmiş bir ruh "
--spoiler--
nickaltına bakılırsa değişim geçirmiş yazar. Ya da başka bir bakış açısı ile nickaltına bakılırsa uludağ sözlüğün siyasi olarak kayma geçirmiş olabileceğini söyleyebiliriz.
hem türkleri aşağılayan* hemde türk milletinin son başbuğ atatürk'ü seven/destekleyen yazılar yazan yazar. kesinlikle kendi çapında oyun oynayan bir çıfıttır. Son başbuğ atatürk senin gibilerden nefret ederdi buna eminim. Her seferinde türk milletinin manevi duygularına saldıran dengesiz yazar.
Kendisini Fazla tanımamakla birlikte, insaniyet olarak iyi biri olduğunu bildiğim. Ancak fikirleri ve yorumları yönünden aynı kanıda olmadığım.
iyi yada kötü farketmez, O kadar dikkat çekmiş ki; Uludağ sözlükte adına 2578 entry girilmiş olan yazardır.
entry silinme nedenlerinden biri "bir dine, o dine inananlara, o dinin peygamberlerine veya kitaplarına hakaret etmek". bu durum sürekli tekrar ederse yazar çaylak yapılır ya da silinir. bu adamın tek yaptığı allah'a küfür etmek olduğu halde tık yok. hani sözlük kuralları, hani tv programlarına çıkıp bahsettiğiniz o kalite?
zaman zaman eleştirdiğim, aynı zamanda da güçlü kalemi olduğunu bildiğim yazar. çoğu insana göre aykırı biri gibi görünse de inandığını savunuyor adam.
Müslüman karşıtı , boş konuşan , yazarımsı. Kendileri müslüman insanlara gerici der. Sözlükte pek ünlü olabilir ama gerçek hayatta bu tipler pek tike takılmaz hatta linç bile edebilirler. Sırf bu tip yazarlar yüzünden sözlüğü terk eden yüzlerce yazar , okuyucu vardır.