ben bu adamı okurken yoruluyorum, 2.ci cümleye geçtiğimde 1. cümleyi unutuyorum. ** zira bir cümlesi neredeyse bir paragrafa eşit.
ama tebrik edilmeli, emek veren yazar..
çok sayıda kötü niyetli nitelemeye karşın ben 't****' şeklindeki karma sıfatı açılımının aslında lale*yi betimlemekte olduğu görüşündeyim. ancak, laleler de çeşit çeşit elbet!
parantez içindeki karma sıfatının ikinci harfi "r", üçüncüsü de "o" bence. karması düştükçe tüm yıldızlar tek tek açılacak ve en sonunda da bölüm sonu canavarıyla karşılaşacaktır.
sözlük bunu neden atmıyor? çünkü kişiler buna takıp sözlükte daha fazla zaman geçiriyor. biz faşizme laf edince, ırk farkı gözetmeyince çaylak oluyoruz, atılıyoruz. bak sırf bunu yazdım diye beni çaylak yapacaklar.
nick altı yazılarından yola çıkarak, yazılarını anlayamamış olanların troll diye adlandırdığı kişi- aynı zamanda troll'erin feriştahıyla oynaşanların ya da 'troll olmuş haberi yok'ların birinci hedefidir.
*onu ve onun gibilerini anlayabilmek için biraz perspektif lazım.
*dürüstçe yazar,
*cesur yazar,
(#13937863)
*kendi değerleri ve fikirleri vardır-fikirlerinin arkasındadır,
(#13938349)
(#13963922)
(#13990464)
*kendini beğendirme çabası yoktur, karma peşinde değildir,
(#9913788)
*imla ve dil kurallarına da uyar.
(#399300)
akıllıca ve geniş perspektifle oluşturulmuş yazıların sahibi bir adamın,
'kürt, penis, kürt penisi, penisli kürt, kürtlü penis' motifleriyle oluşturduğu bazı yazılarla sol çerçevede
cinsel uzuv fetişlerinin ve faşistlerin dikkatini çekmek ya da onları ti ye almak için uğraştığını anlamamak için aptal olmak lazım.
(#13972468)
not:
at gözlüklerinizin numarası büyümüş olmalı, çıkarmasanız da değiştirin hazreti insanlar...
bugün bir arkadaşımın facebookta yayınladığı yazıya dikkat etmem sonucu 12.12.2011 tarihinde soruşturma yemiş yazar.
sebebi ise sözlükte fikirlerini alenen beyan etmesi imiş.
çok yakında şakirt güruhu dışında sözlük ve benzeri oluşumlarda kimsenin kalmaması amaçlanan tüm aklı başında yazarların benzer süreçlerden geçeceği için sessiz kalmamamız gerekmekte.
en azından kendi adıma ne kadar geç öğrensemde* sonuna kadar yanında yer alacağım yazar.
Nesilden sorumlu devlet bakani. Yeni nesillerle fazlaca ilgili 2. nesil olmanin verdigi rahatsizlik ve bikkinlik olsa gerekki artik satasma ihtiyaci hissetmekte. cokda umursanmamali.
sözlükte pek çok kez çaylak edilmeme neden olan yazar.
kendisi pedofili entryler girmektedir. ciddi anlamca çocuk pornosu kapsamına giren erotik hikayeler yazmaktadır. ama uludağ sözlük yönetimi bu rezilliğe göz yummaktadır.
hatta ispiklediğim entryleri silip, beni de çaylak ediyorlar. yani: ispiklediğim entryde suç unusuru bulunmasa o entry zaten silinmez. yani suçlu olduğu halde kendisine dokunulmuyor ama ben ceza alıyorum. bu da beni sinirlendiriyor.
neyse burdan mesajım:
"çocuk pornosuna hayır!"