sofrasından domuz etini eksik etmediğine inandığım yazar.kurban bayramından çok rahatsız.ama sayın yazar biz müslümanlarıda mazur görmen lazım hatta iyice sindirmen lazım.zira burası yüzde doksan dokuzu müslüman olan bir ülke.
saçma ve gereksiz genellemeler yaparak, genel yolla özele sataşarak, bunu da çoğu zaman propoganda yöntemiyle yapıp bu durumlardan prim sağlayan yazardır. görüldüğü gibi başlık altı dolmuştur. yazarımsı kişi amacına ulaşmıştır tebrikler(!)
toplar damarı tecrübeli bir hemşire titizliğinde bulup zehrini enjekte eder. yandım allah! diyen yazar bası-verir 'eksi' butonuna. uludağ sözlüğün bir numaralı 'eksi oy avcısıdır', nam-ı diğer 'rezil'.
kendisine biçilen* rolü hakkıyla oynamasından sebep ben o'nu, türk sinaması'nın erol taş'ına benzetirim. dolayısı ile taktir etmemek de mümkün değil, kendisini.
wordden alıp buranın textareasına yapıştırırken ortaya çıkan ”". kodlaması noktalı -punctuated- harflerin encoding sorunudur. charset=iso-8859-9 meselesidir. ve evet bluevelve sonsuz haklıdır. başka siteden kopyalasa idi farklı bir encoding çıkardı.