bunun için 'düşüncelerini yazıyor, bu saygısızlık değildir' diyenler var. Tüm hakaretler birisinin düşüncesidir. O halde hakaret diye bir şey de yoktur.
Şimdi bir kaç cümle yazacağım, hadi bunlara benim düşüncemdir diye saygı gösterin:
- müslüman olmayan kadınların hepsi orosbudur.
- taşıyıcı m-rna'nın bilimsel olarak nasıl yer değiştirip doğru yere gittiği belli değil. O halde bunu bir yaratıcının var ettiğini düşünmeyenler kafası boş angutlardır ve bu aptallıklarının nedeni babalarının kim olduğunu hiç bir zaman öğrenememiş olmalarıdır.
- laikliğin çıkış amacı fransız ihtilali sonrası dini yaşamın baskı altına alınmasını önlemektir. O halde laiklik müslümanlık karşıtlığı anlamına gelmez, bu ülkede bu amaçla 'ben laikim' diyenlerin hepsi topyekun yobazın önde gidenidir ve anneleri de onla bunla sürten insanlardır.
Hadi bluevelve'nin gün görmemiş aşağılamalarına 'hakaret değil, sadece düşüncelerini söylüyor' diyenler benim bu yazdıklarıma da hak versin.