tamam ateist olabilirsin, misal bakırköydekilerde kendilerini başbakan olarak görüyorlar onlara siz başbakan degilsiniz mi diyoruz. bu ülkede ifade özgürlügü denen bir melet var sende ifade et fikrini ama karı gibi başka bir nickle dalga geçerek yapma bunu.
entrylerini takip etmediğim halde aklımda ismi kalan bir kaç yazardan biri. levent taraflarında gökdelenimsi bir binada da yazıyordu sanırım geçenlerde rastgeldim.
tüm hayatını inanmadığı bir varlık ile uğraşmaya ve o varlığın aslında var olmadığını başkalarına da ispatlamaya adamış ateist kişisi. öncelikle taşıdığı sorumluluk duygusundan ötürü kendilerini takdir etmek lazım gelir. kendisi doğru yolu bulmuş ve bir hiç uğruna inandığı değerlerden ve değer verdiği olgulardan vazgeçmek zorunda olmadığını kavramış. lakin insan ırkına karşı sorumluluk duyguları bu denli kabarmış bir zat-ı muhterem den bu gerçeği sadece kendine saklayacak kadar egoist olmasını beklemek kimin haddine! zat-ı muhteremimiz düşünmüş, taşınmış nasıl yapsam da bu insan ırkının gözünü açsam, onları kör cehalet kuyularından çıkarsam deyü kafa patlatmaya başlamış ve bingo! artık internet vardır ve internet uçsuz bucaksız bir bilgi deryasıdır
- internetteki sayısız bilginin doğruluğu ya da yanlışlığını burda tartışacak değiliz -. internette doğru olarak kabul ettiği değerlerin propagandasını yapmanın en akil yolu da bilin bakalım ne? evet, bildiniz... sözlük tabi ki. uğraşmış, eylemiş nihayetinde atmış kendini eşikten içeri. sonra başlamış propagandaya. sadede gelelim. akli dengesi yerinde olan hangi bireyden varlığına inanmadığı bi olgunun alehine propaganda yapmaya hayatını adaması beklenebilir sorarım sizlere... ama pardon ben sorumluluk faktörünü atlamışım. bu dikkatsizliğimden ötürü kendisinden af diliyorum.
bu kadar şamatadan sonra asıl düşüncelerime gelecek olursak;
kendisi asırlar önce kur'an-ı kerim' de sözü edilen, kıyamet vaktinin yakınlaşmasıyla birlikte sayıları artış gösterecek olan, görevleri imanı zayıf olan müminleri allah' ın varlığından şüpheye düşürmek olan kıyamet alametlerinin vücut bulmuş hallerinden yalnızca biridir...
ateist olmasına değil ama bazı saçma sapan düşüncelerine kızdığım yazardır. ateistim desen kimse sana bir şey demez, diyemez. o senin kendi hakkın ama abuk subuk şeyler söyleyince lafı hak ediyorsun...
abartısız sözlük aleminin en deli yazarlarından biridir. kimsenin aklına gelmeyecek başlıkları açması ile arada ufak şoklara uğratarak uykumuzu açmamızı sağlar. fikirlerine katılmasak da bizi güldürmesi, şaşırtması sebebi ile severiz kendisini.
babasını keraneden çıkarken yakalasa yüreğine su serpilecek yazar.
- baba?
+ evet oğlum.
- bir an seni camiden çıkıyorsun sandım, şükürler olsun ki sadece para karşılığı seks hakkını kullanmışsın.
+ tabi ki de oğlum. sen beni ne sandın, tutucu bir bağnaz mı?*