(#7950505) demekki taksimde bu sene işçiler ve bir de gay olacak.
not: dogum gününde muhtemelen pompası sözlükte yalamış, hediye olarak belki de, sözlügün kanalizasyon hattı. ekşi sözlükte yazarlıga başladıgını görmüştüm, sonra uzun dönem engelliydi (muhtemelen gay oldugu için) sözlügün, bir de baktıkki silinmiş ekşiden, ekşiyi tebrik ederim aynı yoldan gitmesini dilerim uludag ın da, müslüman kızı bilmem ne yaptım başlıgı açabilen bir iki ayaklıdan bahsediyoruz, hem gay hem "yaptım" diyor, hangisine inanacagımızı bilmiyorum ama bu pislik bu sözlüge çok bence.
nota devam, her insanın sözüne itibar etmek lazım, insan olmanın geregi, bu bluevelve bile olsa, yazdıgından anlıyoruz ki o da bir iki ayagı üzerinede gezen bi şey, özelden mesaj göndermiş, gay degilim diye ifade etti kendisini, ben açık ve seçik okudum gay oldugunu kaç entry de yazdı ekşide ama şimdi gay degilim diyor, kişiyi kendi beyanı baglar, bir de o başlıgı ben açmadım diyor ki, silindigi için ispat edemiyorum, diger yazdıgı entrylerine saysın.
bu kişinin neden iki ayaklı diye ifade ettigime gelince, bir insanda insanlık onuru ve şerefi olur, bir kişşi bile kendisine -haksız dahi olsa- olumsuz bir söz ettiginde, insan olan kişinin yüzü kızarır, canı sıkılır edep ar namus haya bunu gerektirir, bir sokak fahişesine sokak ortasında orospu deseniz, size çok sert bir şekilde karşılık verir, bu sözü kabul etmez, insandır çünkü, bir şekilde düşmüştür o işe!
bu kişi ise, içinde yaşadıgı toplumun ne kadar degeri varsa hepsine her açtıgı başlıkta hakaret eden, namus un şerefin ve edebin olmadıgı bir kişi, açtıgı başlıkları peş peşe sıralasanız arkadaşınızın bile yüzüne bakamassınız, iki kişi yanyana bu adamın açtıgı başlıgı okuyamassınız, bunun amacı sözlükte yazarlık degil, bence bu kişinin yaşı da küçük degil, hani hatırlarsanız, ergenekon iddianamesinde 30 tane, müslümanlara küfreden, degerlere hakaretler eden, sözde ulusalcı sitenin shibi tek bir kişi çıkmıştı, cuntaya üye, bu da öyle birisi muhtemelen, burada genç insanaların içinde yazıyor kendi ruhundan çıkan pislikleri.
son söz olarak muhtemelen ab ye artık girebiliriz baksanıza 40 yıllık ibne ye gay diyoruz.
an itibari ile kişinin son entrylerinden bir kesit,
5. türbanlı olduğu halde makyaj yapan kadın/(#7904036)
6. isa yı mı daha çok seviyorsun yoksa muhammed i mi/(#7903662)
7. erkek erkeğe öpüşmenin kötü bir şey olmaması/(#7900303)
8. ilk kez eşcinsel ilişkiye giren insanın ilk sözü/(#7899743)
9. sevdiği kadının gözyaşlarını içen kadın/(#7895800)
10. iki erkeğin öpüşme sahnesi olan filmler/(#7891200)
11. a short film about killing/(#7889478)
12. neden kötüler tanrıyı tanrı da iyileri kullanır/(#7888866)
erkek erkege öpüşmenin kötü olmadıgını iddia ediyor muhterem, kendisi gay olmadıgına göre sanırım kardeşçe öpüşmekten bahsediyor, ulvi nin dedigi gibi "hemide agaazdan aga" degil!!!
nick altına 1600'den fazla mesaj yazılmış yazar. daha da yazılır. peki bu kadar popüler bir kişiye gidip ezik yazmak? ulan benim nick altımda 300 mesaj birikse götüm kalkar, parti kurarım.
adam yüzlerce mesaj yazar, kimse siklemez ona rağmen, ısrar eder, hala siklenmez, tamam ezik diyin. ama 16bilmemkaçıncı mesajda ezik yazmak yanlış bilgilendirme olur en azından.
not: popüler kelimesinin anlamını öğrenin de gelin birader, çüş...
bu mavili, database üzerinde ilk tabledan son tablea bir trigger script etmiş. derler ki o trigger, uludagsozlukun tüm dinci trolleri gelsin mavilinin başlığı altında toplansın diye çalışırmış. nitekim öyle olmuş.
"sozlukun tüm dinci trolleri toplanın, gerizekalılığınızdan başka kaybedecek birşeyiniz yok. "
şahsın ekşi sözlükteki nick altına baktım bomboş kimse bir yorum dahi yazmamış, çünkü adamlar biliyorlar troll zırvalarını açtıgı başlıkları okuma zahmeti bile duymuyorlar . zavallıcık gelip burda kendini avutuyor.
Eskiden, çok eskideeen, ben daha çok küçükken, henüz cennet plajı, otopark olmamışken bi bluevelve vardı. çok güzel sinema eleştirisi tadında entry' ler yazardı. Sonra...
Eşcinsel olabilir ve/veya eşcinselliği savunabilir. Buna kimse karışamaz, kişinin kendi tercihidir. Ama...
Popüler olmaya çalışmak için dini karalama be kardeşim. Yada ne biliyim, ekşide troll olamayınca *burada zırvalama, 1672 entry' nin 1600' ünde kötülenme, troll diye bahsedilme. Biraz seviyeyi yükselt.