1284.
-
ekşi'de özelden küfür etmek serbestmiş. keşke kendisini ekşi'de yakalasak.
burdan kendisine sadece '' o olmadığını iddia ettiğin allah, belanı versin inşallah'' diyebiliyoruz.
kimse '' oooo yakışıyor mu '' demesin. ne yapalım biz de peygamber değiliz.
not : nick altı entry sayın sayemde +1 arttı. hani teşekkür etmek istersen...