kendisi uzun cümleler kurarken önemli olan işlevi ilkesini de unutmamış, okurken şaşırtmış, gülerken ağlatmış, kah eğlendirmiş kah sinirlendirmiş, zaman zaman da böyle saçmalatmıştır.
cümle kurma ve tespit yeteneğini böyle işler için kullanarak insanları sinir etmek yerine daha güzel şeyler yapabileceğini unutan yazar.
isteyen istediğine inanabilir, o da ateist olabilir. kimsenin de bir şey demeye hakkı yoktur. fakat başka din ve o dinin mesuplarına saygısızlık yapmak, ona ait bir hak değildir. kimseye ait bir hak değildir.
karmasını bilerek eksilerde tutan yazar. Karması negatifin diplerine gittikçe monitörün karşısına geçip "ahahah nasıl sinir ediyorum eblehleri" diyerekten orgazm olduğu bir gerçektir. Kendisi ateisttir, pkk sempatizanı olması kuvvetle muhtemeldir (ki bana göre öyle). Demokratiklik ve düşünce özgürlğünden dem vurur her daim. Lakin Yaratıcı olgusuna inananlara küfürsüz hakaret etmeye bayılır. Aşağılayıcı entryleri her daim sözlük formatında olduğu içindir ki bu yazar halen buralarda tepişmektedir. Önceleri okuduğum her entrysinde sinirlenir, ayar dolu entrylerle cevap vermeye çalışırdım. Lakin kendisinde ki bu gerilemenin bizzat kendiside farkında olduğu içindir ki tekrar sahneye çıkıp yedinci nesil yazarlara seramonisini sunmaktadır.
--spoiler--
iyi ve güzel arkadaşlıklar ile manalı ortaya koyuşlar için çabalayacak olan, yazar kişisiyim
--spoiler--
manalı ortaya koyuşlardan kastı yazının a.ına koymak ve okuyucunun beynini s.kmek ise amacına ulaşmış kişidir. yok kelimeleri yan yana getirmek suretiyle mantıklı cümleler ortaya koymak ise daha çok yolu vardır.
(#800418) los amantes del circulo polar filmine dair başlığı bluevelve açmış. hem d 2006'da. tiki tandansı yakalamak istemem ama başlığa önce entry girdim, sonra da başlık sahibini, üstelik de yaptığı güzel tanımı görüp şoka girdim. adam demek ki sözlüğe ilk yazmaya başladığında efendice yazıyormuş yahu! sonradan yoldan çıkarmışlar *