bluevelve

entry2699 galeri
    858.
  1. tanım: klavye kullanır, yazardır.

    gün itibari ile (#5727433) nolu entrysinden anladığımız kadarıyla; küstah bir çömez, nesline falan bakmadan sözlüğümüz ters celebrity sine ayarı basmış, abimizde boş bulunup içeri almıştır. ters celebrity demem deki amacım elbette büyüğüme, üst neslime, komutanıma laf çakmak değil sadece masumane bir tanım girişimi... kendisi şu ana kadar gördüğüm en enteresan karmaya sahip; -625 (yerli içki) ... bu kadar eksi bir karma görünce bunu tanımlamak gereğini hissettim.ayrıca "boş bulunup içeri almıştır" benzetmemle de ilintili bu durum. çünkü celebrety'mizin karmasından ve nickaltı yorumlardan anladığımız kadarıyla kendisi eleştirilmeyi umursayan, önemseyen bir yapıya sahip değil. ama bugün, artık nasıl bir boşluğuna denk getirmişse küstah çömez nesil, üstad çoşmuş... kızmış... çok öfkelenmiş.

    öyle ki; cümlesine*; "daha dün bok olup da yeni yeni koku salmaya durduğunun farkında olmadan..." diye giriş yapmış. ardından "...ne lan öyle daha dün gelmiş çocuk çıkmış boklu götüne bakmadan süt kokan ağzı ile ayar vermeye ki, göt vermeye benzer bu dikkat etmek gerekir sonra bafilenen götün davası olmaz..." olmaz diye devam etmiş. biraz, gerizekalı bkz yazarlarına çaktıktan sonra ayarın finalini, akıllı ol diye bağlamış. gene her zamanki şeker, sıkmayan, bir çırpıda su gibi okunan üslubuyla da bir kez daha biz hayranlarının takdirini kazanmıştır.

    ne tesadüftür ki, bugün benim kendisinin nickaltına yazmış olduğum entry, "forum/chat tarzı entryler silinir." gerekçesiyle silindi. kendisinin sürekli kullandığı edit olan "yazim hatası düzeltildi" klişesine itafen;

    "e peki anlam bozukluğu?
    iki cümlede ifade edilecek düşünceyi, elli satır yazıp okuyana eziyet etmek?
    ve dahası o düşünceyi de net ifade edemeyip, saçmalamak?

    siktir et onları, karıştırma şimdi..." diye yazmış, altına da haddim olmayarak iki bkz vermiştim.

    (bkz: yazım hatası düzeltildi)
    (bkz: ohh ne güzel oldu)

    bu tip yüzeysel eleştirilere takılmayacağını, gülüp geçeceğini bildiğim için üstadın "ayar"larını üstüme alınmadım elbete. tersine ben haddimi bilen, 4 e 2 tertip, izmir çömezlerinden pic black. daha sıçtığım bok gerekli mesafeyi kat edip, celebrety imizin yamacına ulaşmadığı için kendisine söyleyebileceğim tek şey;

    (bkz: emret komutanım)
    (bkz: ama allah aşkına uzatmadan)

    (bkz: ulan gene baktırdık)*
    4 ...