karmasında ve oylarında spekülatif hareketler olan gizemli troll.
ozellikle son 10 gündür açtığı über-salak başlıklarla dikkatimi çeken bu yüzden " bu trollcan ne yapıyor, ne ediyor" diye arada kontrol ettiğim zelebriti, bugün en son iyi oylanan entryleriyle beni şaşırttı. anasının ak sütü gibi hak ettiği eksi oylar bir yana, aralarında yaklaşık 3 senelik eski entrylerininde bulunduğu ve tamamı, "şu an radyo sol'da avusturya işçi marşı çalıyor. şu an korna çalıyor" gibi entryleri seri olarak artılanıyor.
bazı fesatların " bu ipine kesin fake hesaplarından kendine oy enjekte ediyor" dediğini duyar gibiyim ama bana göre aslında birileri zelebreti troll'umuza bir mesaj veriyor. mesaj da şu; "tamam entrylerinde anlam, derinlik, fikir, zeka pırıltısı aramaktan vaz geçtim. madem hevesin var yazmaya ama beceremiyorsun hiç olmazsa, kafa sikmeyen tek cümlelik bir seyler yaz, içeriği önemli değil, yine de verecem artıyı"...