kendisi ile ilgili bluevelve cümlelerine yüklem koysun kampanyası başlatmak istediğim şahıstı. uzun cümleler kurunca edebiyat parçaladığını mı düşünüyordu acep provakatif başlıkları yetmezmiş gibi. halit ziyalık tasladığını düşünmemizi mi istiyordu. ama dikkat çekmeyi beceriyordu şüphesiz. denk gelince abuk subuk bir başlığa gözüme ilişmiş kimin açtığı.
özleyenler itü sözlük'teki maivelve'i takip edebilir. moderasyonun kendisine işaret verdiğini düşünerek buraya verdiği onca zamana rağmen ayrılan uludağ sözlük yazarıdır. yönetimden de "yok öyle bir şey" şeklinde yaklaşılmadığına göre verilen mesajı doğru algıladığından şüphe duymaya gerek yok.
kaç gün kafa izni aldı diye meraktan ölüm sebebim olacak yazar. günlerdir bir gram uyku girmedim gözüme.
yatakta, sürekli o geleceği günü düşünüyorum gözlerim kapalı. bir sağa, bir sola dönüyorum. pardon sağa dönmüyorum, sürekli sola sürekli sola. yatağımın sol tarafı aşındı. bir sonraki günü iple çekiyorum. belki gelmiştir, belki yazmıştır deli gibi diye ama nafile çıkıyor ümitlerim. polemikler eskisi gibi değil, eskisi gibi tat vermiyor sözlük.
her yatağa gidişim bir ümit, her yataktan kalkışım bir ümit. belki gelmiştir diye. bir umuttur yaşatan insanı.
şu sözlükte en son silinecek yazarlardan biri. hatta, zall kendini siler, bu adamı silmez.
altın yumurtlayan tavuktur. bir laf eder, sözlükte herkes peşinden gider. sözlüğe olan ilgiyi en üst düzeyde tutar. öylesine bir şeytan tüyü var bu elemanda. görüşlerine, tırnağımın içindeki pislik kadar değer vermesem de, iyi yazardır. işini bilip işe gitmeyendir.
işte böyle bir yazardır. kim böylesine bir yazarı sözlükten siler ki ?
uludağ sözlüğün başını yakabilecek adam.
bir gün belki cesur biri çıkar da dava açar bu adamın entrylerine, hani ekşide tssa nın nemo ramjet'e yaptığı gibi.
gerekiyor galiba, yoksa kimsenin dur diyesi yok bu gidişe.
moderasyon tarafından korunduğu iddia ediliyor ki muhtemelen var öyle bir dalavere.
ama moderasyonun tamamı tarafından korunduğunu söyleyemeyiz, elde kanıt yok.
adam belli saatlerde entry giriyor. bu saatlerde hangi modun online olduğunu ise biz bilmiyoruz.
o yüzden şu şudur şu şunu koruyodur gibi direkt bir suçlama yapamayız.
ama bu adam bu sözlüğün başını yakabilir. yakılmasına sebep olabilir.
uludağ sözlüğe gelip de müslüman kitlenin kutsallarını bir bir tespit edip (kur'an, peygamber, melek vb.) güncel öğelerle harmanlayarak alay etmeye çalışan,
bunu yaparken sadece müslüman kesime saygısızlık etmekle kalmayıp, diğer inanmayan fakat inançlara saygılı olan kesimi de zan altında bırakan ve üstüne üstlük üslubunda son derece ciddi bir ifade sergilese de cümlelerinden buram buram sinsilik akan,
hakkında pek fazla şey bilmesem de bir sitede sinema eleştirmenliği yaptığını ve ateist olduğunu bildiğim, uzun cümleleri seven fakat sözlüğe ilk geldiğimde bunları noktasız, virgülsüz ve hatta paragrafsız olarak tablet halinde sözlüğe taşıyan, bir kaç eleştiri aldıktan sonra paragraflara bölmeye başlayan fakat (dur sigaramdan bir nefes çekeyim, heh nerde kalmıştım...) yine de uzun cümlelerinden vazgeçmeyen,
hakkında samsun zirvesinde troll denilen ve daha fazla yorumda bulunulmayan,
diğer sözlük yazarları tarafından daha önce bir çok kez, 'inanmıyorsan bari inananlara saygın olsun' ricasında bulunulan (tuvalete gideyim ben...) (bkz: bluevelve tarzı entry girmek) (tamam geldim tuvaletten) fakat bu ricaların hiç birine kulak asmayıp, müslümanlara hakaret etmeyi büyük bir zevkle ve utanmazlıkla devam ettiren,
böyle uzun cümleler kurmayı bir şekilde kendine üslup etmiş, görenlerin dışarıdan "ha tamam bu kesin bluevelve'nin entrysidir" demelerini veya bunu kavramalarını bir şekilde ümit etmiş,
daha önce kendisine, kendi üslubuyla entry girilip girilmediğini bilmediğim yazar kişidir.
(bkz: format bilen troll)
evet efendim bu adamı uzun süredir takip ediyorum diyemem zira takip etmeye gerek bile kalmıyor.
kendisinin uğraştığı şeyler başlıca dine hakaret etmek ve türbanlı kızları aşağılamak. türbanlı kızın ninjalardan haraç kesmesini başlık haline getirebilecek kadar mantıklı ve takip edilesi bir yazardır.
hani bazen gelir ya geceyarıları troller, sayar, söver, gider bu da onlardan aslında ama format bileni...
başlık açmak için doğmuş yazar. an itibariyle 2827 entarisinin 2273'ünü kendi başlığının altına girmiştir ki %80e tekabül eder. sözlükte bu yüzdeyle oynayan başka biri var mı bilmiyorum.
eywallah yazsın biz oku(ma)yalım. fakat şöyle bir sorun var bluevelve açısından. şimdi arkadaşım senin sözlükle alakan başlık açıp altına ilk entry girip ortadan kaybolmaksa git bi blog sayfası yap kendine yada tutalım sana bir yazılımcı site yapalım. http://www.bluevelve.com falan artık ordan ne kadar kürtçü, ate yada benim gibi olaya farklı bakıyo bazen bi okuyayım diyen insanlar tıklasınlar.
neden başlık ortalarında değilde hep ilk entrysin. hiç mi fikrin değişmez hep mi sabittir hep mi nokta atışı yaparsın ki açtığın başlıkların altına yazılan aksi düşünceyle çark etmezsin, aaa evet lan ben böyle düşünmemiştim demezsin. Demediysen ya sabit fikirlisin yada entryleri okumuyosun demektir. sıkıldım artık. sol framede senin ve muadillerinin başlıklarından, temcit plavlarından, kısır döngülerinizden. gidesim var da ah be güzel meleğin hala alası yok.
(bkz: #4952320) nolu entrysinde ajitasyon yapmış yazardır.
ne içirdiniz olum buna? daha 2 ay öncesine kadar, ''21. yüzyılda hala kıçını elle temizleyen aciz insan, kuran okuyan gerizekalı, kaldırımda yürüyen orospu çocuğu karıncalar'' deyyü deyyü sıkıyordu etrafa. ne oldu birden, ne değişti de birilerini savunur hale geldi böyle?
ulan şimdi söyle, kim yesin senin bu entarilerini? sen aylar boyu milletin kutsallarına ana bacı kay, üstünden geç, sonra gel, ''kürt-türk kardeştir, heeyo, hadi birleşelim'' de... ana! hangi dağda, hangi hayvan? atma be recep, dünya kardeşiyiz. o kadar provakatif entarilerden sonra bunu kimse sallamaz.
(bkz: hadi yavrum hadi)