(bkz: #4952320) nolu entrysinde ajitasyon yapmış yazardır.
ne içirdiniz olum buna? daha 2 ay öncesine kadar, ''21. yüzyılda hala kıçını elle temizleyen aciz insan, kuran okuyan gerizekalı, kaldırımda yürüyen orospu çocuğu karıncalar'' deyyü deyyü sıkıyordu etrafa. ne oldu birden, ne değişti de birilerini savunur hale geldi böyle?
ulan şimdi söyle, kim yesin senin bu entarilerini? sen aylar boyu milletin kutsallarına ana bacı kay, üstünden geç, sonra gel, ''kürt-türk kardeştir, heeyo, hadi birleşelim'' de... ana! hangi dağda, hangi hayvan? atma be recep, dünya kardeşiyiz. o kadar provakatif entarilerden sonra bunu kimse sallamaz.
(bkz: hadi yavrum hadi)