uludağ sözlük'te yazar olan ve en büyük ateist olan bluevelve kişisinden ateizm'e büyük darbe.
olay uludağ sözlük'te bluevelve'nin altıncı nesil yazarlara kızmasıyla başladı. şimdi uludağ sözlük muhabiri damdaki deli'ye bağlanıyoruz. evet deli sendeyiz.
damdaki deli: evet sayın seyirciler bluevelve'nin inanmak ile ilgili yazısı ateizm dünyasına bomba gibi düştü. genç ateistler şaşkın olayın artçı şokları hala devam ediyor. bluevelve ''inanın ben inandım huzura erdim huzur inanmakta'' dedi ve bütün uludağ ateist toplumunda şok etkisi yarattı.
genç ateistlerin bu açıklama karşısında nasıl bir tutum izleyeceklerini ve ne diyeceklerini merakla bekliyoruz.
kaynaklarımdan aldığım habere göre bluevelve kişisi şu an oldukça huzura kavuşmuş ve ''inanmak gibisi yok'' gibi açıklamalarına devam ediyormuş. an be an gelişmeleri bildireceğim.
sendeyim kırca..
yazdığı entryler gammazlar tarafından editlenmesi için modlara gönderildiğin de mutlaka, yazdığı entrynin sonuna edit: yazım hatası düzeltildi. yazıyor.
kesinlikle kendisini okutamayandır, entry'lerinin özü genelde açtığı başlıkla sınırlıdır. geri kalan 5 paragraf bilmem kaç kelime entry laf olsun torba dolsun kıvamındadır.
an itibariyle anlaşmaya vardığım yazar. kıramaz beni, yapar, bilirim. *
edit: aga bu geyiği bluevelve ve benden başka bilen yok sözlükte. ne ara anladınız konuyu da artı verdiniz yeminle anlamadım. artı verildi diye ilk defa edit atan benimdir belki ama harbici ya, merak ettim şimdi.
(bkz: türbanlı kadınlar görüyorum/#4976882)
annem hakkında atıp tutmasın yazarı.
biz daha iyi biliriz birilerinin kulağını çınlatmayı ama dua etsin,* analara saygımız var.
şeytanın avukatı metaforuyla ifade edebilecegimiz insan.
insanların degerlerine saygı duymasını ögrenmesini temenni ediyorum ...yoksa ben aslında şunu yapmaya çalışıyorum, bunu demeye çalışıyorumlarla olmuyor bu işler...
anadolu'nun bir ucundan diğer ucuna tüm vilayetlerini gezmiş, her bir vilayetteki penis boylarıyla yakın mesafeden haşır neşir olmuş ** sonunda "hangi yörede kaç santim?" sorusunun cevabını bulmuş yazar. valla ben demedim, kendisi diyor #4982215
zamanında vardı bu kampanya. ne insanlar gördüm silinmesini istedi. fakat işin garibi, hergeçen gün isteyenler kendini sildirse de bir o gitmedi. bir ara gitti ama, geri geldi. hala ekmeğim en uç kısmını sevdiği için ucunu bölüyor.
ulke degistirdim, okyanusun diger ucun geldim, ama bu adam hala oldugu yerde ve hala biraktigim gibi yazmakta. uzun zqamandir sozluge girmedigim icin gelismelerden haberim yoktu. silinmesi icin kampanya baslatmislar. bu kampanya sayesin de , bir marangoz ciragi olan bendenizin odunlara karsi bilgi ve gorgusu artmis durumda. kampanyayi acan odun, pardon arkadaslara okyanusun bu kiyisindan selam ederim.
başlık sıçmak deyiminin sözlükler alemine katılmasını sağladığını düşündüğüm gereksiz bir yazar.
silinmesini desteklerim ama silinmese de olur, zira başlık sıçma konusunda son zamanlarda gösterdiği performansın ardından artık herkese malum olmuştur amacının sadece dikkat çekmek olduğu.
peki ama neden adam gibi yazmıyor ki bu adam?
hakkında yapılan yorumlardan bir tanesinde mükemmel bir noktaye değinmişti yazarlarımızdan bir tanesi; "dikkate almayın bu adamı. eğer bu hindistan'da doğmuş olsaydı öküz sikerdi!"*
amacı sadece dikkat çekmek ki zaten faydalı bir bilgi içeren en ufak bir eserine denk gelmedim.
inançsızların inançsızlıklarına saygım sonsuzdur. ama inançsızlıklarına bile saygı duyduğum heriflerin kalkıp ta inancıma, başkalarının annelerinin türbanlarıyla dalga geçmeye kalkacak kadar karaktersiz bir evlat bile yetiştirmiş bile olsa onların annelerine saygı duyarken de, türbanlı anneme laf etmesi onun acizliğini, bizim gücümüzü sembolize etmektedir.
demem o ki bırakın yazsın, hakkında açılan her başlık biraz daha tahrik etmekte onu.
hak ettiği kadar ilgi gösterilseydi, şimdiye sıkılıp yol almıştı.