kendisine ismail yk dan "gitme" şarkısını armağan etmek istediğim zat. ( tanım yapmayınca siliyolar mına koem )
Sarıl bana can bırakma beni
Üzme seven bu yüreğimi
Ne olur bu aşkımızı, öldürmeyelim. bluevelve
Sarıl bana can bırakma beni ( öhömmm)
Üzme seven bu yüreğimi,
Yazık günah denir buna, bitirmeyelim.
Söyle, bunu sen nasıl yaparsın
Bütün hayallerimi nasıl yıkarsın
Öyle güzel günler yaşamıştık bunları sen unutamazsın.
Ben sana çok mu geldim yoksa bir hata mı ettim?
Ne olursun sevgilim bu aşkımızı öldürmeyelim bluevelve
Yar gitme, ben sensiz yaşayammam
Yar gitme, göz bebeğimsin, dayananam
Dur gitme, seviyorum, unutmam
Yar gitme, içimdesin ataamam ( bu şarkı amacından saptı anuna koem )
Sevenlere işte böyle kıyarlar, Seviyorum diye aldatırlar
Ne olur sen de onlardan olma, Sarıl bana aşkım. yeaaahhhhhhhhhh.
ben çıktıktan sonra neler olmuş yahu demek istediğim yazar.
yazdıklarını tasvip etmemekle birlikte bu adamın gitmesi bir utanctır lan. ciddi söylüyorum. nokta falan kullanmıyordu ama en azından salt düsündüklerini yazıyordu. kendini tatmin etmiyor, sadece düşündüklerini yazıyordu. bu ülkede bazı şeylerden korkmadan öz düşüncelerini söyleyebilen insan sayısı az olduğu için bu haldeyiz. o bir avuc insanıda maalesef yitirmek için elimizden geleni yapıyoruz. üzüldüm.
umarım bu ayrılık uzun sürmez ve geri döner. lakin bu sözlükte tek eksi oy verdiğim yazardı. şimdi ben kime seovilik yapacağım lan.
buraya çok şey yazarımda arkasından yazıyor, nasılsa cevap veremeyecek dersiniz. Hoş yüzüne de tonla yazmışlığım, üstüne 30+30 dan 60 gün çaylaklık yemişliğim vardır.
zaten yazarlarla alakalı açılabilecek başlık sayısı çoktan sınırlandırılmalıydı ve sınırlandırılmalıdır da zaten. neden?
çünkü bir yazarla alakalı olarak açılan başlıklar söz konusu yazardan ötesini enterese etmez. başlık açmanın yegane kurallarından birisi de açılan başlığın herkesi ilgilendirmesidir. mesela bluevelve ile alakalı açılmış 80 küsür başlığın kime ne yararı olabilir ki, kimi ilgilendirebilir?
bence bu noktada yönetime şu başlıkları silme işini daha önce yapmadıkları için kızmak lazım gelir.
haa diyeceksiniz ki o kadar saçma başlıklar var ki onların kime yararı ola? bu sözlüğü sadece yazarları okumuyor dışardan insanlar da okuyor ve bizlerin saçma bulduğu başlıklar bizleri ilgilendirmese bile dışardan insanları ilgilendirebilir.
ya da onlar da silinmediyse onlar da yönetimin suçudur.
şimdi diyeceksiniz ki eee şu şu şu moderatörün hakkında açılmış onlarca başlık var, hele hele zall la alakalı yüzlercesi var. şimdi yönetim onları silse diyeceksiniz ki işine gelmedi, hoşuna gitmedi ondan sildi. yani eli mahkum duruyor başlıklar. '''''bence'''''
sonuç olarak bluecuk o başlıklar çoktan silinmeliydi. yani neticede sen de benim gibi bir yazarsın. bana ne hakkında açılan başlıklardan. yeterince egon tatmin olmuştur zaten. hee ilerde çocuklarıma 83 başlık az göstericem diye üzülüyorsan üzülme. çünkü bu durumu çocuklarının umursayacağını hiç sanmıyorum.
ikinci nesil izinli yazardır kendileri. ne silinmiştir, ne de "eski yazar"dır. izin süresi bittiği vakit yine (tabi isterse) bozkırlarda, çayırlarda dilediğince entry kasabilecektir.