düşüncelerini paylaştığı entryleri beğenilmese de; "aferin lan" denilen yazardı. fikrini beğenmediğimiz için dışlayacak, kaka bok diyecek değiliz adama. güzel yazıyordu, saçma da olsa farklı fikirleri vardı ve ilgi çekiyordu.
5 yaşındaki çocuğun daha bir akıllı olanıdır. açtığı cinsel içerikli komik başlıklardan bu anlaşılmaktadır. hep düşüncelerini paylaşsa, güzel güzel entrylerin döktürse; ben çok kitap okuyan bir aydınım ayaklarına yatsa bir yere kadar yutturabilirdi.
ama kızdım mavi zelzele. hele geçen gün bana ateist dedin ya. anam anam. yakıştıramadım mavi zelzele, hayır.
yakışıklı, karizmatik.
karizmatik olduğu kadar da yakışıklı.
fakat o da ne, çapkınlık seviyesi de azımsanamayacak seviyede.
sağ açıktan 6 pasa göğüs seviyesinde muz orta açabiliyormuş. ben duydum böyle birşey.
inanmıyorum; ama bi'santrfor var. *
şimdi evlatlarım, valla pek basiretli bir delikanlıya benziyor kendisi. yani, gerçekten düşünceli bir yaklaşımı var. şimdi bunları ben de bir düşüneyim. hali hazırda gerçekten müritlerimiz arttıkça aralarına sızmaya çalışan bası zındıklar, başı bozuklar ve kıçı kırıklar olabilir. bu basiretli yaklaşımı beni çok duygulandırdı. nitekim ben müridin, zeki, basiretli ve aynı zamanda itidalli olanını severim. ama ne yazık, bu tipte çok fazla evladımıza rast gelemiyorum. o nedenle çok azını sevebiliyorum evladım.
neyse, bu konuyu etraflıca bir değerlendirelim bakalım. bi de bizim kahya'ya bir telefon açıyım, acaba sapanca'daki çiftlik inşaatı nasıl gidiyor? ona göre olmazsa çiftlik kapısında güvenlik görevlisi olur bu evladım, hayırlısı bakalım, alnında yazıyorsa mutlaka olur yani. içini ferah tutsun.
karmayı sikine takmayan bir yazar. bunun sonucu olarakta provatif yazarlık yapıyor. konuşulmayı seviyor. fakat bence konuşulmaktan çok kendi yazdıklarına -inanmasa bile- başkalarının nasıl abanarak yorum yaptığını görmek istiyor.
zamanında "uludag sözlük'ün otisabi'si" demiştim kendisine ama sonra sildim. (bkz: kadinlar ne ister/#4443322) bu entry sinden sonra "uludag sözlük'ün author'u" diyebilirim ama muhtemelen tarz değiştirecek daha sonra. yani bu entry i de silebilirim.
itü sözlükte maivelve adıyla yazıp, yazdıklarını buraya kopyala yapıştır yapan üretkenlikten uzak hayali yazarımsı.
(bkz: altıncı nesil sarışın çıtır lisesi bayan yazar) her iki sözlükte de
edit: belli ki deneyimleri bunca yıl yediği kazıklar olandır. 20 küsür sözlükte ctrl c ctrl v ile tutunmaya çalışmaktan ibaret olacağım, orjinal,marjinal olacağımsa derdi, dünkü bok olarak kalmasını tavsiye ettiğim yazarımsıdır da ayrıca.diğerlerinde ne olursan ol uludağdan defol denilesicedir.