özgür düşünceyi kıcından anlamış birbaska şey daha. özgür düsünmek insanların önem verdiği degerlere bok atmak değil. onlara camur atarak özgür düsünceyi dile getiremezsiniz. müslümanlık baslıgına gidipte ''aldanmıs aldatılmıs insanlar topluluğu'' demek özgür düsünceyi özgürce demek degil, sacma düsünceyi salakca soylemek oluyor. fikir özgürlüğüyle sacmalamayı bilmeyen şeydir aynı zamanda. şey diyorum lakin kendisini sadece şey olarak gorüyorum.
bluvelvenizm fanatikleri tarafından şiddetli bir biçimde savunulan sözlük şeysi.
denmiş ki bilmemne entirisi yüzünden hakaretlere uğrayacak. efendim, fikirlerini özgürce açıklıyormuş, saygı gösterilmesi gerekirmiş.
ulen adam*, dinime kitabıma sövmekten beter yazılar yazıyor, sonra da saygı bekliyor.
ben çıkıp birinin anasına, bacısına yetmedi yedi sülalesine sövsem hangi gerizekalı çıkıp diyebilir ki fikir özgürlüğü bu istediğini söyler. hangi andaval beni savunur? yok böyle saçmalık.
biz de karşı eleştiri yaptığımızda yobaz oluyoruz. yahu adam zaten yobazın daniskası! o'nun kadar olamaz ki hiç bir bünye.
zeka yaşı tespiti yaptık birileri için, dokunmuş. e be kardeşim, zekan da yerindeyse senin niyetin farklı o zaman. ben iyi niyetle dedim aklı kıt, kafası basmıyor diye. yoksa bunlar provakatör demeyi de bilirdim.
her zaman söylediğim gibi; kabaht bunlarda değil, bunların gittiği anaokulunun öğretmenlerinde. şuncacık çocuğun eline verirsen bilgisayarı , o da gider böyle sıçar işte ekrana. milli eğitim bakanlığını göreve davet ediyorum. bluvelvenizm hareketini eseflen de kınıyorum bir yandan.
önceleri daha çok kızdığım, şimdilerde ise alışkanlıklarım arasına girmiş yazar. ancak bazı mallar var ki, bu yazar arkadaşımızı kendisinden daha çok savunup, onu troller imparatoru ilan eden, onlara bayılıyorum ben asıl. neye özenirsinizde sınıf atlamaya çalışırsınız bilmem ki...
soru sorduğu ya da fikri olduğu için itilen eleştirilen laf sokulan yazar.
kendisi de kişilikli davranıp pusmuyor, ısrarla soruyor... altına cevap verenler yazarımsılar da küfür ediyor resmen. fikri dolayısıyla adamı aşağılıyorlar. garip ya da değil bir düşünce/soru bu... cevap verebileceksen, "allah var mıdır" sorusuna cevap ver; cevap vermeyeceksen fikrine/sorusuna bakınız verip "mal adam olarak bluevelve", "başlık sıçmak" , "bi sktr git çay koy" gibi seviyesiz entryler girme... bilgin varsa, cevap ver sorusu ne kadar da basit ya da saçma olursa olsun... ama nerdeee...
bugün için; paranoid android ancak, yarın ne olacağını kimse bilemez. -232' yi* de geçti, hatta nerede ise ikiye katladı.
bence,
bizlere bir şeyler kanıtlamaya çalışıyor. uludağ sözlük evreni'nin de aynen dünya gibi yuvarlak olduğunu mesela... ve tersten giderek de şirin baba olunabileceğini, kim bilir?
hastasıyım.* şaka bi yana uludağ sözlüğün en sağlam trollüdür. he başka var yok bıdı...diyecekseniz gidin kendinizi becerin. özenerek yazar, ayrıca herkesin iqsuda anlamaya yetmez...
düşünmeden konuşan balık hafızalı bir topluma fazla gelen yazardır. bu sebeple sevmeyeni çok olduğunu anladığımız yazardır. velhasıl, "bilmek lanetlenmektir." derler. ellerine sağlık yazarıdır.
en son okuduğum entrysiyle beni telaşlandırmış yazardır. o kadar kısa tanım yapınca acaba hasta mı diye düşündüm. değilmiş devamı yarın demişti en son * ama güzel yazıyor. *
büyük bölümü müsluman olan bir ülkede elbette ki yüzyüze konuşması risklidir ancak bu onun abuk sabuk konuştuğunu göstermez. bunu rakip takım tribününde tek başına atar yapmaya benzetebiliriz, aynı derece manasızdır. aynı burada yahudileri itin götüne sokup çıkaran müslumanları israil'e götürsek birer ev kedisine dönüşecekleri gerçeği gibidir.
islama inanmadığı halde okumadan, araştırmadan sağdan soldan öğrendiği ya da duyduğu kadarıyla sözlüğe gelip din adına uzun ve içi boş cümleler kuran yazar.
Edit:din ile ilgili olan özellikle türbanla ilgili açtığı başlıklarda çok abuk fikirlere sahip olmasına rağmen(bunun kendisininde farkında olduğunu düşünüyorum) iyi oy almasının mantığını anlayamıyordum ama şuanda aldığım eksi oylardan bunun mantığını anladım sanırım.