düşüncelerini paylaştığı entryleri beğenilmese de; "aferin lan" denilen yazardı. fikrini beğenmediğimiz için dışlayacak, kaka bok diyecek değiliz adama. güzel yazıyordu, saçma da olsa farklı fikirleri vardı ve ilgi çekiyordu.
5 yaşındaki çocuğun daha bir akıllı olanıdır. açtığı cinsel içerikli komik başlıklardan bu anlaşılmaktadır. hep düşüncelerini paylaşsa, güzel güzel entrylerin döktürse; ben çok kitap okuyan bir aydınım ayaklarına yatsa bir yere kadar yutturabilirdi.
ama kızdım mavi zelzele. hele geçen gün bana ateist dedin ya. anam anam. yakıştıramadım mavi zelzele, hayır.