şimdi evlatlarım, valla pek basiretli bir delikanlıya benziyor kendisi. yani, gerçekten düşünceli bir yaklaşımı var. şimdi bunları ben de bir düşüneyim. hali hazırda gerçekten müritlerimiz arttıkça aralarına sızmaya çalışan bası zındıklar, başı bozuklar ve kıçı kırıklar olabilir. bu basiretli yaklaşımı beni çok duygulandırdı. nitekim ben müridin, zeki, basiretli ve aynı zamanda itidalli olanını severim. ama ne yazık, bu tipte çok fazla evladımıza rast gelemiyorum. o nedenle çok azını sevebiliyorum evladım.
neyse, bu konuyu etraflıca bir değerlendirelim bakalım. bi de bizim kahya'ya bir telefon açıyım, acaba sapanca'daki çiftlik inşaatı nasıl gidiyor? ona göre olmazsa çiftlik kapısında güvenlik görevlisi olur bu evladım, hayırlısı bakalım, alnında yazıyorsa mutlaka olur yani. içini ferah tutsun.