beşiktaş

entry19538 galeri2133 ses2
    2367.
  1. onlar için sadece siyah ve beyaz vardır. takıma değil ama, çarşı'sına hastayım!
    7 ...
  2. 2368.
  3. young boys, paok gibi takımlarla maç yapmadan önce çok iddalı olan bir takımın bu klüpler tarafından ezile ezile avrupadan atılmasının ardından sanki avrupanın birinci sınıf takımlarına yenilmiş gibi konuşan taraftarlarınca sürekli bok atılmaya çalışılan mükemmel takımdır.
    12 ...
  4. 2369.
  5. Basta ezik Fener camiası olmak üzere her zaman seba üstünden gelinen bi argumanla bok atılan kuluptur. Angutcoma girenler bilir ilk laf seba döneminde saygı duydugum şimdi tupcusunden herseyinden nefret ettigim diye bi boy duzerler. Şimdi bunları diyen zaten 15-25 arası subyanlar demekki daha besikten vitaminden bjkyi takip ediyorlarmış. Basta ali sen e aziz herifi yuzunden ülkede gelişen antifenerliligi elbette duymaZdan gelir hep büyük baskanı oynarlar. Sürekli bı ucuncu büyük lafida cabası. Kardesim bak bizim ne Fener nese Cimbom gibi asagilik sekilde medya tarafından gazlanan büyük olma derdimiz yok. Bizim dünyamız siyah ve beyaz goZumuz Besiktastan baskasını görmediği için bizde büyük küçük olgusu yoktur tek Beşiktaş vardır uc hece sekiZ harf lan.

    Ayrıca birbirinden nefret ettikleri halde surekli karşılıklı biz iki buyuguz demeleride kız kardes olduklarını gayet güzel açıklıyor. ister paok ister maccabi ister larnaca isterse bilmemne Erivan gelsin. Hiçbiri bu iki aşağılık şerefsiz kulüpten daha beter olamaz. Hiçbir sekilde desteklemem nokta.

    Bu arada bu sene sike sike şampiyon olacak takimdir.
    8 ...
  6. 2370.
  7. http://www.haber1903.com/...onaldonun-yerine-quaresma

    taraftarı q7 nin milli takıma gitmiş olmasına üzülüyor zira gözümüzün önünden ayrılmasın istiyoruz.
    4 ...
  8. 2371.
  9. başkan yardımcısı erdoğan toprak'ın açıklamarına göre sanırım quaresma, guti, hilbert transferlerine yeni bir transfer katmayacak olan klüptür. * *
    http://www.karakartal.com...sfer-aciklamasi/?ref=ABM3
    3 ...
  10. 2372.
  11. facebook sayfasının kapanmasına hiç bir sebep göstermeyen facebook yönetiminin düşündüğü mantıklı açıklama vardır herhalde aksi halde içine düştükleri durum kendilerine çok sövdürecek.
    4 ...
  12. 2373.
  13. şu güne kadar sevdiğim, hoşlandığım, aşık olduğum vs. her ne kadar insan varsa yaşamımda hepsiiiii de bu takımı tutuyor arkadaş. var bişey anlamıyorum. hayır ben de beşiktaşlı değilim ama nasıl oluyor da böle çekiyorlar kendilerine anlayamıyorum.bir baktım da geçen gün kız erkek farketmiyor evet en sevdiklerimin hepsi beşiktaşlı. böyle bir kendilerine has bir şeyleri var işte kiii kapılıp gidiyor insan. (bkz: karakartal oleyy.)seviyorum lan napiyim.

    edit: yine beşiktaşlı :)yine yine yine :)
    7 ...
  14. 2374.
  15. attığı 4 golün 2 tanesi bedava olan takım. geçtiğimiz hafta için söylüyorum. kızan varsa buz sokabilir! şimdiden alışmayın sonra bize de denk gelir benzerleri, gider pankart açarsınız siz!
    q7 havada kırlangıç yapmış temas falan yok.
    nobre; hani bizdeyken de böyle goller atıyordu, sonra siz pankatla falan çıkmıştınız utanmadan, arlanmadan. delikanlı çarşıcılar sizi! hah işte o nobre adamın ensesine işiyordu golde.
    (bkz: kolpa çarşı)
    5 ...
  16. 2375.
  17. Halkın mütevazı, mağrur takımıdır. Cebinde bilet parası olmayan ve beşiktaşa küfür kusan fenerli ya da g.saraylı fukaralar kulüplerinde asla s.klenmedikleri sesleri çıkmadıkları için gelip beşiktaşla uğraşmaktadırlar. Asalet ya da zenginlik budalası takımınızla başbaşa kalın elinizi dilinizi çekin pırıl pırıl beşiktaş'ımdan. Sizinkilerden az da olsa helaldir ve temizdir bu takımın başarısı.
    4 ...
  18. 2376.
  19. forvet transferini bitirebilmek için sadece 32 saat gibi bir vakti kalan kulübümüz.
    3 ...
  20. 2377.
  21. http://www.haber1903.com/...retlerde-transfer-zirvesi

    schuster'in istediği 3 alternatif forvet ile anlaşma aşamasına gelinmiş, şu anda hangisini alacağına karar vermeye çalışmak üzere akaretler'deki kulüp binasında toplanılmıştır.
    3 ...
  22. 2378.
  23. 2379.
  24. robinho'yu almış takım.. pardon babayı almıştır.
    6 ...
  25. 2380.
  26. kadro olarak gün itibarı ile ligi domine eden yegane takım.
    8 ...
  27. 2381.
  28. 2382.
  29. Çarşıdan aldım robinho
    Eve geldi Aurelio.
    2 ...
  30. 2383.
  31. bugün bir forvet alacak takımım.

    şahsi tercihim;

    1-klose
    2-robbie keane
    3-santa cruz

    hayırlısı olsun.
    6 ...
  32. 2384.
  33. bugün bir forvet almış takımdır.

    (bkz: fatih tekke)
    5 ...
  34. 2385.
  35. bu sene forvet transferi konusunda beşiktaşlılar'ı çokça üzmüş takım.hani robinho robinho olmazsa adebayor geliyordu?gerçi fatih tekke size yeter de artar bile.
    2 ...
  36. 2386.
  37. nobre nin oynadığı maçta 4 gol atan takımım için fatih tekke de fazladır umut bulut ta kimse canını sıkmasın.

    hadi şimdi ağlamayı bırakın melisler.

    (bkz: işine bak fenerli)
    9 ...
  38. 2387.
  39. 20 gün robinho nun peşinde koşup son 2 gün akıllanıp forvet arayışına giren kulüptür.guti gibi quaresma gibi hazineleri alıp yanlarına sik gibi forvet koyarsan bu takımdan bi nane olmaz.

    ekleme:fanatik beşiktaşlıyım.
    5 ...
  40. 2388.
  41. bazı taraftarları nankör olan kulüptür. *
    arkadaş biraz şükretmeyi bileceksin.

    senin takımın quaresma'yı 7.3 gibi uygun bir fiyata aldığında, guti'yi bonservissiz aldığında * takdir etmedin mi?

    daha 2 ay olmadı bunlar olalı.

    ayrıca rakipleri kalecisiz iken kalkıp 3. kaleci olarak cenk gibi geleceği çok parlak bir kaleciyi almadık mı? bu adam harikalar yaratmadı mı?

    hilbert gibi türkiye ligi için iyi bir oyuncuyu * bedavaya almadı mı?

    gelelim fatih olayına;

    arkadaş; schuster biraz da işin kolayına kaçarak ekstra bir forvet istedi bu takıma. kim vardı forvette oynayabilecek? bobo zaten 1. forvet. nobre var, holosko var, nihat var, geleceğe yatırım yapacaksan necip gibi adamlar kazanacaksan gençlerimiz var. bize sadece 55-60 maçlık bir maratonda direk santrafor oynayabilecek ekonomik olarak uygun olan nobre'den daha iyi olacak alternatif bir oyuncu lazımdı. *
    önce ne yaptık? rüyalara daldık hepimiz. bütçeyi - mütçeyi hiç düşünmeden sadece şuursuz birer taraftar gibi robinho'yu istedik, klose'yi istedik, santa cruz'u istedik, robbie keane'i istedik, podolski'yi istedik... istedik oğlu istedik. soruyorum size; bu oyuncuların en ucuzu kaça mal olur beşiktaş'a? 20-25 milyon tl'den aşağı bir maliyet olur mu olmaz mı? ayrıca bobo'yu küstürebilirsin, bir çok oyuncuyu yok etme seviyesine getirebilirsin, ileride maaşları ödemekte bir yükün daha olur... olur oğlu olur.

    böyle şişkin bir kadromuz varken, maaş bütçemiz iyice büyümüşken, ekonomik durumumuz belliyken tüpçüye bağlılık artarken düşünmeden bunu yaptık mı yapmadık mı? istemedik mi bu adamları bende dahil herkes yaptı bunu.

    senin yönetimin gitmiş, yeteneğini tartışamayacağın adamı, üstelik türk olan bu adamı toplam olarak 5-6 milyon tl maliyetle getirmiş, önemli bir iş başarmış. daha doğrusu gerçekçi düşünürsen önemli bir iş başarmış. yoksa fatih o saydığım adamlardan daha iyi diyecek kadar keriz değilim elbette.

    böylece ekstradan yabancı göndermek zorunda kalmayacaksın. fink gidiyor diye ağlayanlar da rahat etti böylece. -sivok gelince devre arasında gidebilir belki- hem göndermek istediğimiz yabancılarda sürekli zarar ettiğimizi biliyorsunuz herhalde. buradan da bir zarardan daha kurtulduk diyebiliriz.

    uzun lafın kısası; beşiktaş önemli bir iş başarmıştır. (rüya aleminde yaşamayan taraftarlar için söylüyorum bunu) bobo yine 1. santrafordur, beşiktaş nobre'ye muhtaç değildir artık, nihat veya holosko'yu da forvette kullanmak zorunda kalmayacağız. türk olarak iyi bir alternatifimiz de oldu. hem de ekonomik olarak çok uygun.

    sizin işiniz takımınızı desteklemektir artık. transfer dönemi bitti, tartışma bitti. olan oldu. işinize bakın artık. bu takım bu ligin en güçlü kadrosu. bir aksilik olmazsa güzel günler bizi bekliyor. sadece biraz sabır, biraz hoşgörü. sabır istediğim takıma bir bakmakta da fayda var tabi;

    rüştü reçber
    hakan arıkan
    cenk gönen
    ibrahim toraman
    ersan adem gülüm
    ibrahim üzülmez
    rıdvan şimşek
    matteo ferrari
    erhan güven
    ismail köybaşı
    tomas zapotocny
    tomas sivok
    roberto hilbert
    jose maria gutierrez hernandez
    rodrigo barbosa tabata
    ricardo andrade quaresma bernardo
    yusuf şimşek
    fabian ernst
    michael fink
    mehmet aurelio
    necip uysal
    ekrem dağ
    nihat kahveci
    mert nobre
    deivson rogerio da silva
    filip holosko
    fatih tekke

    ayıptır beyler. çevir çevir istediğin gibi kur bu takımı. kimde var bu kadro?

    kale: 3'ünü de gözü kapalı koy.
    sağ bek: ekram, rıdvan, toraman, erhan, hilbert.
    sol bek: üzülmez, ismail, ekrem.
    göbek: sivok, ferrari, ersan, toraman, zapo, erhan
    defansif orta saha: ernst, fink, aurelio, necip, sivok
    sağ açık: hilbert, quaresma, nihat, holosko, ekrem, yusuf
    sol açık: hilbert, quaresma, nihat, holosko, ekrem, ismail, yusuf
    ofansif orta saha: tabata, guti, necip, nihat
    forvet: bobo, nobre, fatih, nihat, holosko
    10 ...
  42. 2389.
  43. 44.800 forma satmış takımım. 4 milyon tl para eder kaba bir hesapla. 50bin hedefleniyormuş. aynı hesapla 4.5 milyon tl para kazanacağız demektir.
    4 ...
  44. 2390.
  45. tekke transferine 750 bin euro para ödemiş kulüp, gün itibari ile trafnsferi kapatmıştır ve topu topu 9 milyon euro bile harcamamıştır, teşekkürler yönetim.
    7 ...
  46. 2391.
  47. içim hoş oldu allah çarpsın. yerim seni takımı. *
    6 ...
© 2026 uludağ sözlük