fatih tekke transferini 750 bin euro gibi bonservis ile bitirmesi iyi iştir o yaşta bir oyuncuya verilebilecek bir rakam ile işi bitirdi beşiktaş, helalı hoş olsun.
karanlık aydınlıktan, yalan doğrudan kaçar,
güneş yalnız doğsa da etrafa ışık saçar,
unutma doğruların kaderidir yalnızlık,
kargalar sürü ile kartallar yalnız uçar.
avrupa'da ismini henüz futboluyla değil transfer ettikleri ve girişimleriyle baya duyuran ve şu anda oynadığı futboldan da umut veren bir çizgide olmasından ötürü sezona iyi başlamış takımım.
çarşı'sı referanduma hayır demeyen kulüp. en azından görüş belirtmeyip çenelerini kapatmaları yeterli. yoksa, cidden işin suyunu çıkarmış olurlar. beşiktaş'ı siyasete alet etmesinler.
ki hayır dicez diye bi açıklama yapacaklarını sanmıyorum. büyük olasılıkla rüyada görmüştür sanırım birileri.
14500 kombine ortalama 1000 tl satış bedelinden 14500000 tl gelir
50000 forma 90 tl satış üzerinden 4500000 tl gelir
kartal yuvası forma dışı satışlar 4000000 tl gelir
localar dün itibarı ile sadece 2 si boş 2500000 tl gelir,
yönetim çok iyi işler yapıyor dileriz bu yoldan çıkmazlar.