beşiktaş

entry19538 galeri ses2
    2369.
  1. Basta ezik Fener camiası olmak üzere her zaman seba üstünden gelinen bi argumanla bok atılan kuluptur. Angutcoma girenler bilir ilk laf seba döneminde saygı duydugum şimdi tupcusunden herseyinden nefret ettigim diye bi boy duzerler. Şimdi bunları diyen zaten 15-25 arası subyanlar demekki daha besikten vitaminden bjkyi takip ediyorlarmış. Basta ali sen e aziz herifi yuzunden ülkede gelişen antifenerliligi elbette duymaZdan gelir hep büyük baskanı oynarlar. Sürekli bı ucuncu büyük lafida cabası. Kardesim bak bizim ne Fener nese Cimbom gibi asagilik sekilde medya tarafından gazlanan büyük olma derdimiz yok. Bizim dünyamız siyah ve beyaz goZumuz Besiktastan baskasını görmediği için bizde büyük küçük olgusu yoktur tek Beşiktaş vardır uc hece sekiZ harf lan.

    Ayrıca birbirinden nefret ettikleri halde surekli karşılıklı biz iki buyuguz demeleride kız kardes olduklarını gayet güzel açıklıyor. ister paok ister maccabi ister larnaca isterse bilmemne Erivan gelsin. Hiçbiri bu iki aşağılık şerefsiz kulüpten daha beter olamaz. Hiçbir sekilde desteklemem nokta.

    Bu arada bu sene sike sike şampiyon olacak takimdir.
    8 ...